توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

مهندسی غیرممکن: سری 1 (2015)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)

Discovery Channel – Impossible Engineering: Series 1 (2015)

در پشت هر شاهکار به ظاهر غیرممکن مهندسی مدرن مجموعه ای از مجموعه ای از مهندسان پیشگام وجود دارند که تکنیک های ساخت و ساز جدید طراحی می کنند، روی مصالح آزمایش نشده ریسک می کنند و در حوزه تخصصی خود تحول ایجاد می کنند. مجموعه مستند جدید مهندسی غیرممکن، در ستایش از این دستاوردها ساخته شده است. هر اپیزود آن به یک سازه غول آسا، یا بی سابقه، ناوگان جنگی یا فضاپیمای در حال ساخت یا استفاده می پردازد. در این مستند از ساخت و سازهای دنیای مدرن به گذشته بر می گردیم و داستان مهندسانی استثنایی را روایت می کنیم که پیشرفت تکنولوژیکی آنها همه چیز را ممکن کرد. مهندسان بدون کارهای تاریخی چگونه می توانستند به اینجا برسند؟ مصاحبه با برخی از این بزرگان تاریخ مهندسی را زنده کرده و داستان شکل گیری شاهکارهای باورنکردنی در جهان مدرن را بازگو می کند.

قسمت ۱: ابر پل

رایون انتیریون یک غول مهندسی است که حدود دو مایل طول دارد. مهندسان چگونه توانستند به اعماق آب دست یابند و بر بادهای سهمگین و طوفان های عظیم فائق آیند و سازه ای بسازند که می تواند در یکی از لرزه خیزترین مناطق کره زمین پابرجا بماند؟

قسمت ۲: ناو جنگی نهایی

ناو هواپیمابر اچ ام اس کوئین مساحتی بیش از دو زمین فوتبال دارد و مملو از پیشرفته ترین جت های جنگنده F35 است. این ابرکشتی ها چگونه لنگر می اندازند؟

قسمت ۳: آسمان خراش آینده

برج شانگهای که با بلندی ۲۰۰۰ پایی سر به آسمان می ساید، دومین ساختمان بلند جهان و یک شاهکار مهندسی پیشرو است. چرا ساکنان این برج پیشرفته هیچ نوسانی را احساس نمی کنند؟

قسمت ۴: فرودگاه نهایی

فرودگاه بین المللی کانسای در خلیج اوساکای ژاپن روی بزرگترین جزیره دست ساز بشر در جهان ساخته شده است. مهندسان چگونه توانسته اند یک جزیره مصنوعی را روی بستر رسی اقیانوس ساخته و متهورانه ترین پروژه مهندسی عصر جدید را با موفقیت روی آن پیاده کنند؟

قسمت ۵: سریع ترین قطار جهان

شانگهای ماگلیو سریع ترین قطار مسافربری جهان است. مهندسان چگونه توانسته اند قطاری را طراحی کنند که می تواند شناور شود و سرعت سرسام آور ۲۶۸ مایل در ساعت  (۴۳۱ کیلومتر برساعت) برسد؟

قسمت ۶: بزرگ ترین هواپیمای جهان

ما بزرگ ترین هواپیمای جهان را پیاده کرده و نشان می دهیم که این شاهکار خارق العاده از چه اجزایی ساخته شده است. درون و بیرون ایرباس A380 را کنکاش کرده و پی می بریم که مهندسان چگونه توانستند مرزهای هوانوردی مدرن را جابجا کنند.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3420 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280 x 720
Audio Codec: AAC LC
Audio English
Audio Bitrate: 160 kb/s VBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 44mins
Framerate: 25 fps
Number of Parts: 6
Container Mp4
Part Size: 1.02 GB
Source: HDTV

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “مهندسی غیرممکن: سری ۱ (۲۰۱۵)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi