توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

مهندسی غیرممکن: سری 9 (2020)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

Sci Ch – Impossible Engineering: Series 9 (2020)

مهندسی غیرممکن به تاریخچه پیشگامان مگا ساختارهای مدرن نگاه می کند. در پشت هر شگفتی مهندسی مدرن به ظاهر غیرممکن ، گروهی از زنجیرهای تاریخی دیده می شوند که تکنیک های جدیدی را طراحی کردند ، مواد غیرقابل آزمایش را به خطر انداختند و در زمینه خود انقلابی ایجاد کردند. این ادای احترامی است برای دستاوردهای آنها. همانطور که این مجموعه از این خلاقیتهای مدرن لذت می برد ، به عقب باز می گردد و داستان مهندسان استثنایی را که پیشرفتهای تکنولوژیکی آنها را امکان پذیر کرده است ، بازگو می کند.

قسمت ۱: بزرگترین هواپیمای جهان: پرتاب استراتو

خلبانان و مهندسان آزمایشی اولین پرواز از بزرگترین هواپیمای ساخته شده را آغاز می کنند: پرتاب استراتو ، یک هواپیمای منحصر به فرد که برای حمل موشک ، فضاپیما و هواپیماهای مافوق صوت آزمایشی به استراتو طراحی شده است.

قسمت ۲: بزرگترین کارخانه آب جهان

مهندسان در چین در حال ساخت بزرگترین و جاه طلبانه ترین پروژه انتقال آب در طول تاریخ بشر هستند ، و از طبیعت سرپیچی می کنند تا مقدار زیادی آب را از جنوب به شمال خشک در پکن منتقل کنند ، همه اینها بدون استفاده از ایستگاه های پمپاژ است.

قسمت ۳: پادشاهان میدان جنگ

مهندسان نظامی برای حمل نیروهای پیاده به خط مقدم ، سه غول جنگی را طراحی کردند که فرماندهی زمین ، دریا و هوا را بر عهده دارند. دسترسی ویژه نشان می دهد که چگونه فناوری پیشرفته این نوآوری ها را برای نیروی هوایی ، ارتش و تفنگداران دریایی ایالات متحده امکان پذیر کرده است.

قسمت ۴: تایتان روی آب

یک پیشرفته عجیب مهندسی می تواند قایق ها و آب را به ارتفاعات حیرت انگیز برساند و طراحی پیشرفته آن را به اولین و تنها ساخت در نوع خود تبدیل کرده است. دسترسی به پشت صحنه نحوه عملکرد آن را نشان می دهد.

زیرنویس فارسی اضافه شد.

توجه : زیرنویس فارسی ترجمه ماشینی می باشد.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “مهندسی غیرممکن: سری ۹ (۲۰۲۰)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi