توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

در کارخانه: غذاهای مورد علاقه ما چگونه درست می شوند (2015)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۴٫۵/۱۰
(۲ تعداد آرا)

BBC – Inside the Factory: How Our Favourite Foods are Made (2015)

گرِگ والاس و چری هیلی در فرصتی استثنایی به درون بزرگ ترین کارخانه مواد غذایی در بریتانیا راه یافته اند تا از اسرار تولید مواد غذایی در این مقیاس انبوه پرده بردارند.

قسمت ۱: نان

گرِگ والاس نشان می دهد که یکی از بزرگ ترین نانوایی های بریتانیا هر هفته بیش از نیم میلیون قرص نان تولید می کند. او پس از تولید یکی از محبوب ترین نان های کشور از اسرار پخت همزمان چهار هزار قرص نان خبر می دهد و از دستگاهی پرده بر می دارد که می تواند نان را معلق در هوا در حالی بسته بندی کند. چری هیلی به درون یکی از بزرگ ترین آسیاب های بریتانیا می رود تا بفهمد که آرد مرغوب چگونه تولید می شود راز علمی ذخیره نان در خانه چیست. تاریخ دان روث گودمن توضیح می دهد که چرا انسان همواره عاشق نان سفید بوده است و قاتل پنهانی را معرفی می کند که از درون نان به کمین ما نشسته است.

قسمت ۲: شکلات

گرِگ والاس در یکی از بزرگ ترین کارخانه های شکلات سازی در یورک است و تا به ما نشان دهد که این کارخانه چگونه می تواند در روز هفت میلیون شکلات تخته ای بسازد. او با گروهی ملاقات می کند که به سختی تلاش می کنند تا تولید را به میزان تقاضا برسانند. چری هیلی با صدها کارگر خط تولید در دربی شایر همراه می شوند، که میلیون ها جعبه شکلات در سال تولید می کند و همه نیز دست ساز هستند. تاریخ دان روث گودمن بایگانی های شکلاتی را جستجو می کند تا بفهمد که کار کردن در کارخانه پیش از اختراع این دستگاه ها چگونه بوده است. او با افرادی ملاقات می کند که در خط تولید عشق خود را پیدا کرده اند.

قسمت ۳: شیر

گرِگ والاس در فرصتی استثنایی به درون بزرگ ترین کارخانه فراورده های لبنی جهان راه یافته تا ببیند که چگونه فراوری شیر در این کارخانه از زمان دوشیدن آن از گاو تا بسته بندی کمتر از ۲۴ ساعت طول می کشد. او نشان می دهد که چگونه یک کارخانه می تواند ۲۰۰۰ لیتر شیر را در کمتر از یک دقیقه فراوری کند و از مزارع صنعتی با تکنولوژی بالا دیدن می کند که در آن ها گاوها تماما توسط روبات ها دوشیده می شوند. چری هیلی یاد می گیرد که پنیر و بستی در مقیاس انبوه چگونه درست می شوند و نشان می دهد که چرا بیشتر مردم جهان در واقع شیر نمی نوشند و مردم بریتانیا از این نظر غیرعادی هستند. تاریخ دان روث گودمن تاریخ پیچیده بریتانیا را در ارتباط با این نوشیدنی سپید مرور کرده و به سختی کار کارخانجات لبنیاتی پی می برد.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3041 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280 x 720
Audio Codec: AAC LC
Audio English
Audio Bitrate: 160 kb/sVBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 59mins
Framerate: 25 fps
Number of Parts: 3
Container Mp4
Part Size: 1.31 GB
Source: HDTV
Merged Subtitles

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “در کارخانه: غذاهای مورد علاقه ما چگونه درست می شوند (۲۰۱۵)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi