توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

درون کارخانه: سری 2 (2016)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۴٫۶/۱۰
(۵ تعداد آرا)

BBC – Inside the Factory: Series 2 (2016)

گرِگ والاس و چری هیلی به فرصتی استثنایی دست یافته اند تا از بزرگ ترین کارخانه بریتانیا دیدن کرده و به پشت پرده های تولید در چنین مقیاس عظیمی پی برند.

قسمت ۱: غلات

گرگ والاس و چری هیلی با مستند جدیدی باز می گردند تا نشان دهد که بزرگ ترین کارخانه های بریتانیا محصولات غذایی باب طبع مردم را تولید می کنند. آنها با غلات محبوب صبحانه شروع می کنند. گرِگ با رسیدن کشتی پر از ذرت تازه از آرژانتین کار خود را آغاز می کند و شاهد پخت و آسیاب کردن آن و تبدیل آن به بهترین برند غلات صبحانه است. چری درباره اثر ویتامین D در افزایش قدرت ایمنی چیزهایی می آموزد. این ویتامین به بسیاری از غلات محبوب در بریتانیا افزوده می شود. تاریخ دان روث گوردون مثالی از یک صبحانه ویکتوریایی می آورد که شامل خرچنگ و سر خوک است که به عنوان یک وعده غذایی حاوی ۴۵۰۰ کالری است.

قسمت ۲: چیپس

گرِگ والاس ۲۷ تن سیب زمینی را از مزرعه همپشایر تا بزرگ ترین کارخانه چیپس جهان همراهی می کند. این سیب زمینی ها در آنجا پوست کنده، قطعه قطعه شده و سرخ می شوند. در این کارخانه بیش از پنج میلیون بسته چیپس در ۲۴ ساعت تولید می کند. چری هیلی در می یابد که انواع مختلفی از سیب زمینی وجود دارند که می توان با آنها اسنک درست کرد و همچنین به راه های شگفت انگیزی پی می برد که از طریق آنها می توان مغز را فریب داد تا چیپس را تردتر از آنچه که هست احساس کند. تاریخ دان روث گودمن مخترع چیپس را معرفی می کند. آیا آنطور که غالبا گفته می شود کار آمریکایی ها بوده و یا این انگلیسی ها بوده اند که چیپس را اختراع کرده اند؟

قسمت ۳: کنسرو لوبیا

گرگ والاس به خالی کردن ۲۷ تن لوبیای خشک که از آمریکای شمالی رسیده است کمک می کند و یک و نیم مایل همراه آنها سفر می کند تا به بزرگ ترین کارخانه کنسرو لوبیا در جهان برسند. در این میان چری هیلی یک قوطی کنسرو لوبیای دوررختنی را تا مرکز بازیافت و سپس تا بزرگ ترین کارخانه فولادسازی بریتانیا تعقیب می کند، و تاریخ دان روث گودمن نشان می دهد که غذای کنسرو شده برای بهبود تغذیه ملوانان اختراع شد.

قسمت ۴: دوچرخه

گرِگ والاس از بزرگ ترین کارخانه دوچرخه سازی بریتانیا دیدن می کند که در هر شبانه روز ۱۵۰ دوچرخه تاشو تولید می کند. او به خط تولید دستی چند مرحله ای ملحق می شود تا دوچرخه خود را بسازد. در این میان چری هیلی از تیم دوچرخه سورای بریتانیا چد حقه یاد می گیرد که کمک می کنند دوچرخه سوار نیروی پدال را افزایش دهد و اینکه چطور پایین نگه داشتن بدن می تواند سرعت و کارایی را تا ۱۰ درصد افزایش دهد. تاریخ دان روث گودمن نشان می دهد که تاریخ استفاده دوچرخه های تاشو به دهه ۱۸۷۰ باز می گردد و توضیح می دهد که ۷۰۰۰۰ دوچرخه پارای تاشو در طول جنگ جهانی دوم ساخته شدند که بعضی از آنها در عملیات ورود به نرماندی نقش داشتند.

قسمت ۵: شیرینی

گرِگ والاس به تخلیه یک تانکر شکر از نورفولک کمک می کند و آن را تا سویزلز یکی از قدیمی ترین کارخانه های شیرینی دربی شایر بریتانیا همراهی می کند تا ببیند که چطور بیش از ۵۰۰ کارگر و چند دستگاه حیرت انگیز در کمتر از ۲۴ ساعت این شکر را به بیش از ۱۰۰ میلیون شیرینی تبدیل می کنند. چری هیلی نشان می دهد که نامه ها چطور در صخره های ساحلی قرار داده می شوند در فرصتی استثنایی به کارخانه فیشرمنز فرند در لانکاشایر راه می یابد تا به ما نشان دهد که یک خانواده بومی چگونه توانستند یک کسب و کار کوچک را به موفقیتی جهانی برسانند.

قسمت ۶: کفش

گرِگ والاس از بزرگ ترین کارخانه کفش ورزشی در بریتانیا دیدن می کند تا مراحل تولید ۳۵۰۰ جفت کفش ترینر در روز را ببیند. سپس با مردی ملاقات می کند که آخرین طراحی این کفش ها را ارائه داده است. چری هیلی به دباغ خانه می رود و در فراوری هزاران پوست خام به چرم کامل برای کفش کمک می کند و نشان می دهد که چطور یک شرکت با رنج و زحمت ۲۵۰۰۰۰ کفش اسکی در سال تولید می کند. روث گودمن نشان می دهد که وقتی دستگاه دوزندگی برای اولین بار در قرن ۱۹ ام به کارخانه های کفش وارد شد، کفش دوزان سنتی بر ضد پیوستن به خط تولید انحصاری دست به اعتراض و شورش زدند.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video: Bitrate: CRF-22 (~2652 Kbps)
Video Aspect Ratio: 1280 x 720
Video Resolution: 1.778 (16:9)
Audio Codec: AAC LC
Audio: English
Audio Bitrate: 160 kb/s VBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 59 mins,
Framerate: 25 fps
Number of Parts: 6
Container Mp4
Part Size: 1.15 GB
Source: HDTV
Merged English Subtitles

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

1 دیدگاه در : “درون کارخانه: سری ۲ (۲۰۱۶)”

  1. ALI گفت:

    لطفا خرید پستی این مستند رو بزارید

    VA:F [1.9.22_1171]
    0 (0 راي)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi