توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

داستان حیات (2014)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۹٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)

BBC – Life Story (2014)

دیوید آتنبرو ما را با خود به داستانی جهانی می بردکه هر یک از ما را با جانوارن روی این سیاره متحد می کند، داستان بزرگ ترین ماجراجویی، سفر در طول زندگی.

برای جانوران تنها یک هدف در زندگی وجود دارد، ادامه نسل در فرزندان، بهترین چیز بعد از جاودانگی. این سری مستندها نشان می دهند که حیوانات چگونه برای غلبه بر مشکلات رویاروی آنها در هر یک از شش مرحله از زندگی تلاش می کنند در حالی که برای موفقیت نهایی می کوشند.

قسمت ۱: اولین مراحل

جانوران بر اولین مانع بزگ مقابل خود غلبه می کنند- نجات نوزاد. جوجه های بی دفاع و بی پرواز با بزرگ ترین چالش زندگی خود از همان آغاز زندگی روبرو می شوند. آنها برای یافتن غذا ناچارند از ارتفاع ۴۰۰ فوتی صخره ها، از لبه پرتگاه محلی که در آن سر از تخم بیرون آورده اند پایین بپرند. فک های خزدار جوان در نیوزلند مکانی عالی برای یادگیری دوری کردن از شکارچیانی مانند نهنگ های قاتل پیدا کرده اند. آنها به جای شنا کردن به سوی ساحل، کشف کرده اند که جریانی از آب آنها را به جنگل هدایت کرده و در استخر زیر یک آبشار پایان می یابد. در اینجا است که جوان ترها یاد می گیرند با باهم بودن امنیت بالاتری دارد. موش درازگوش کمتر شناخته شده، در قلب صحرای گوبی، بزرگ ترین اندازه گوش نسبت به بدن را در میان تمام جانوران سیاره زمین دارد. این جانور در اولین شب تنهایی خود یاد می گیرد که چگونه از شنوایی حیرت انگیزش برای پیدا کردن حشرات در تاریکی استفاده کند. جوجه های مرغابی دریایی اولین پرواز خود را از جزیره آرام آغاز می کنند، جایی که در آن متولد شده اند، اما کوسه های ببری بزرگ منتظر یک اشتباه از سوی آنها و فرودشان روی دریا نشسته اند.

قسمت ۲: بزرگ شدن

در مسیر بزرگسالی، لحظه ای برای حیوانات فرا می رسد که در آن باید روی پای خود بایستند. آنها در غیاب والدین باید بقا در جهانی پرخطر را بیاموزند. در این مرحله از زندگی، هر موفقیت کوچک می تواند به معنای تفاوت میان مرگ و زندگی باشد.

قسمت ۳: خانه

حیوانات برای بقا نیاز به جایی برای زندگی دارند، مکانی که ضروریات زندگی را برای آنان فراهم کند، پناهگاهی در مقابل محیط خطرناک پیرامون باشند و در مقابل دشمنان از آنان محاظت کنند. خانه های خوب و مناسب، کمیاب هستند و رقابت می تواند شدید باشد- یافتن خانه ای یک طرف قضیه است و طرف دیگر آن دفاع از آن است.

قسمت ۴: قدرت

مسیر زندگی یک فرد با زندگی بسیاری دیگر گره خورده است. آنهایی که موفق شده اند، می دانند چه زمان بجنگند و کی عقب نشینی کنند، چه موقع شریک شوند و چه زمانی تنها ادامه دهند، و چگونه دستکاری کنند و فریب دهند. اما قدرت امتیاز نهایی است: حیوانات از هر ابزاری برای ارتقای رتبه و برنده شدن در بازی زندگی استفاده می کنند.

قسمت ۵: معاشقه

رقابت برای یک جفت. . . مرگبارترین و زیباترین خشونت های حیات وحش را آفریده است. رنگ های خیره کننده، رقص های استادانه و سلاح های قدرمتمند همگی در جذب و دفاع از یک جفت می کوشند. قماری سنگین تر از این ممکن نیست: بدون جفت، زندگی همینجا پایان می پذیرد . . . گاهی واقعا همینطور است.

قسمت ۶: وظایف والدین

آخرین چالش بازی زندگی، بزرگ کردن نسل بعد امتیاز نهایی است. ادامه زندگی در نسل بعد، بهترین چیز بعد از جاودانگی است. اما به دست آوردن آن به هیچ وجه کار ساده ای نیست. . . برخی از والدین باید زندگی خود را برای فرزندانشان به خطر اندازند.

Technical Spec
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: CRF 19 (~4700Kbps)
Video Resolution: 1440×810
Video Aspect Ratio: 16:9
Frames Per Second: 25
Audio Codec: AAC-LC
Audio Bitrate: 256Kbps ABR 48KHz
Audio Channels: 6
Run-Time: 59 mins
Number Of Parts: 6
Part Size: 2.07 GB (average)
Source: HDTV
Merged subtitles

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

1 دیدگاه در : “داستان حیات (۲۰۱۴)”

  1. محسن گفت:

    سلام من زیرنویس قسمت اول این مستند رو به فارسی ترجمه و تنظیم کردم. اگر مایل بودید ایمیل بزنید تا در اختیارتون قرار بدم.

    VA:F [1.9.22_1171]
    0 (0 راي)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi