توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

صبحی که نزدیک است (فارسی-دانلود رایگان)

صبحی که نزدیک است (فارسی-دانلود رایگان)
صبحی که نزدیک است (فارسی-دانلود رایگان)
صبحی که نزدیک است (فارسی-دانلود رایگان)
VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۲ تعداد آرا)

این مستند در ۶۵ دقیقه به پیاده روی زائران در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تحرکات اخیر گروهک تروریستی داعش می‌پردازد.

تصویربرداری «صبحی که نزدیک است» در مدت زمان ۲۰ روز و در شهرهای مختلف کشور عراق مثل نجف، بغداد، جاده سامرا و.. انجام شده و یک پیام مهم برای وهابیون، مخالفین اهل بیت (ع) و کسانی دارد که از ۱۴۰۰ سال پیش تا امروز در قالب گروه ها و حکومت های مختلف به دشمنی با اهل بیت (ع) پرداخته اند.
در این مستند همراه با زائران اباعبدالله (ع) از شروع پیاده روی در روز اربعین به مدت ۱۰ روز مستمر فیلمبرداری  شده و در آن به جستجو و نمایش منازلی که حضرت سیدالشهدا (ع) در طول مسیرشان از مدینه تا عراق در آنها تشرف یافتند، پرداخته شده است.
«صبحی که نزدیک است» با استفاده از تصاویر و مستندات تاریخی و به واسطه دو راوی حرف های مهمی درباره وقایع صحرای کربلا نقل  می کند.
در ساخت این مستند  فقط به منابع و تصاویر آرشیوی متکی نبودیم و تصاویر بکر و قابل قبولی  نیز در طول سفر به عراق ضبط شدند.
این مستند از منظر تاریخی اهداف و ریشه شکل گیری گروه تروریستی موسوم به (داعش) را معرفی می کند، اینکه این پدیده به ظاهر ۴ یا ۵ ساله چگونه در جریان تاریخی ۱۴۰۰ ساله فعالیت کرده، ناکام مانده و همواره نیز ناکام خواهد ماند.
«صبحی که نزدیک است» به سفارش گروه مستند شبکه دو تولید شده و از عوامل آن می توان وحید چاووش تهیه کننده، کارگردان و تدوین، سید اکرم حسینی و سید حیدر یعقوبی مدیر تولید وامیر زبهیده تصویربردار اشاره کرد.
 وحید چاووش مستندساز جوانی است که ساخت مستند های «سقف آسمان» «خاطرات ابری نیست»، «حاشیه ای کوتاه از یک متن»، «قصه های ناخوانده» و «مادر» را در کارنامه کاری خود دارد.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “صبحی که نزدیک است (فارسی-دانلود رایگان)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi