توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

دشمان خونی، شیر در برابر بوفالو: دژ بوفالو (2014)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۵٫۵/۱۰
(۸ تعداد آرا)

National Geographic Blood Rivals Lion vs Buffalo (2014)

بوفالوها و شیرها: ما آنها را شکار و شکارچی می نامیم، اما رابطه آنها پیچیده تر از اینها است. حریفان قدرتمند، قدرت یکی باعث قدرت یافتن دیگری می گردد. گله پر زاد و ولد به مدت نه سال به سرپرستی گاو ماده بزرگ و حفاظت توسط گاو نر بزرگ حملات بی امان از سوی شیرهای ساکن منطقه را از خود دفع کرده است. این گله لطماتی را متحمل شده اما گاو نر بزرگ می داند که چگونه گله را جمع کند و تا بتواند چون دژی مستحکم یورش ها را از خود دفع کند. بقای بوفالو و شیر مانند رقصی است که در طول فصول فراوان آموخته شده است. هر روز حملاتی سهمگین رخ می دهند و تنها خون بوفالوها نیست که ریخته می شود.

امسال در هنگام خشکسالی شدید، گاو ماده بزرگ گله را به آن سوی قلمروی شیرها می برد تا به منبع دائمی آب دست پیدا کنند. اما این یک معامله وحشتناک است زیرا در اطراف آبگیر علوفه کافی برای تغذیه این تعداد بالا وجود ندارد. گرسنگی جان بسیاری را می گیرد.

گله در زمان تولید مثل سرانجام به علفزار باز می گردد، اما شیرها در آنجا منتظرند. آنها نگاه خود را به گاو نر بزرگ دوخته اند.

همچنانکه این درام تاریخی تکرار می شود، ما دشمنانی را با هدف مشترک و مسئولیت های مشترک برای جستجوی غذا تماشا می کنیم که برای همه جمع تلاش می کنند و می کوشند تا از نسل جدید محافظت کنند.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “دشمان خونی، شیر در برابر بوفالو: دژ بوفالو (۲۰۱۴)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi