توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

حیوانات فوق العاده جذاب (2015)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

BBC – Super Cute Animals (2015)

گونه های مختلفی از جانوران باورنکردنی در جهان وجود دارد، اما تعداد اندکی از آنها آنطور که ما انتظار داریم ویژه هستند. ما چشم های بزرگ یا صورت های خزپوش آنها را دوست داریم، علاوه بر این به صداها و شیوه حرکات آنها نیز علاقه مندیم. کیست که از شیوه راه رفتن یک پنگوئن خوشش نیاید؟ میلیون ها نفر از ما با پیدا کردن و به اشتراک گذاشتن ویدئوهای آنها، این حیوانات را به شهرت رسانده ایم. وزوز یک مرغ مگس خوار کوچک یا عطسه یک پاندا جالب تر از آن است که به اشتراک گذاشته نشود.

گوردون بوچانان زندگی خود را وقف تصویربرداری از حیات وحش کرده است. او می خواهد بفهمد که چرا ما چنین پاسخ عاطفی شدیدی به این گونه های ویژه نشان می دهیم. چرا یک بچه پاندا احساسات همه ما را تحریک می کند، و یا چرا یک قورباغه قورقورکنان ۱۱ میلیون بار در اینترنت کلیک می شود. او با مسافرت به قصد ملاقات با این حیوانات فوق العاده نشان می دهد که دانش شگرفی در پس علاقه ما به هر یک از این جانوران وجود دارد. او با یکی از جالب ترین جانوران این سیاره شروع می کند: پاندای غول پیکر. علامت های روی پوست این پاندا بسیار زیبا است، اما سر بزرگ این حیوان است که آن را چنین خاص کرده است. همچنین ما پی بردیم که تدی خرس به طرزی باورنکردنی برای پاندا جالب و جذاب است. اندازه سر او داستان میلیون ها سال تکامل و بقا را تعریف می کند.

گوردون به دنبال روباه فنک نیز می رود، با گوش های بزرگی که بامزه به نظر می رسند اما برای زنده ماندن او در صحرا حیاتی هستند. او به کنیا سفر می کند تا فیل های جوانی را مشاهده کند که در حال یادگیری مهارت های خرطومی خود هستند و به اسرار شگفت انگیز راه رفتن کمیک پنگوئن ها پی برد. او ایلای، شامپانزه پنج ساله ای همراه می شود که خنده هایش اطلاعات جدیدی را راجع به تکامل ما انسان ها به دست داده و در کشف دلیل این پدیده کمک می کند که چرا خرناس کشیدن می تواند به یک مرغ مگس خوار کوچک در ذخیره انرژی کافی برای شب کمک کند.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 2989 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280 x 720
Audio Codec: AAC LC
Audio English
Audio Bitrate: 160 kb/s VBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 59mins
Framerate: 25 fps
Number of Parts: 1
Container Mp4
Part Size: 1.27 GB
Source: HDTV
Merged Subtitles

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “حیوانات فوق العاده جذاب (۲۰۱۵)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi