توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

مثلث مرگ (فارسی-دانلود رایگان)

مثلث مرگ (فارسی-دانلود رایگان)
مثلث مرگ (فارسی-دانلود رایگان)
مثلث مرگ (فارسی-دانلود رایگان)
VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۶٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)

این مستند درباره عملیات عاشورا در عراق است که منجر به آزادسازی منطقه “جرف الصخر” از اشغال تکفیریهای داعش و القاعده شد، منطقه ای که در جنوب بغداد و شمال کربلا قرار دارد. عملیات عاشورا به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس در مهر۱۳۹۳ در برابر نیروهای داعش انجام شد و به آزادی شهر جرف الصخر انجامید. در عملیات عاشورا که منجر به آزادسازی دروازه بغداد، نجف و کربلا شد، ۴۰ نفر از نیروهای آموزش‌ دیده داعش و بیش از۲۰۰ عنصر میدانی این گروهک تکفیری تروریستی به هلاکت رسیدند و۲۳۰ کارت نیروهای نفوذی آنها کشف و لیست رابط‌های داعش برای ۱۳۶ بمب‌گذاری نیز افشا شد. بدنبال بازپس گیری این شهر، شورای استانی بابِل اعلام کرد که از این پس نام شهر را از جرف الصخر به معنای ساحل سنگی به جرف النصر به معنای ساحل پیروزی عوض می‌کند. این منطقه از سال ۲۰۰۳ محل جولان تروریست‌ها بوده و حتی آمریکایی‌ها در طول ۹ سال اشغال عراق نیز نتوانسته بودند یا شاید هم نخواسته بودند آن را پاکسازی کنند.

مصطفی سیفی فیلمبردار، حسن وزیرزاده تدوینگر، محمدحسین محمودیان نریتور و مجید ذوالفقاری نویسنده، از عوامل تولید این مستند ۳۳ دقیقه ای هستند. مستند مثلث مرگ کاری از گروه حماسه و دفاع شبکه یک است.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “مثلث مرگ (فارسی-دانلود رایگان)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi