توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

پشت صحنه فیلم هابیت (دوبله فارسی)

پشت صحنه فیلم هابیت (دوبله فارسی)
پشت صحنه فیلم هابیت (دوبله فارسی)
پشت صحنه فیلم هابیت (دوبله فارسی)
VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۸٫۳/۱۰
(۴ تعداد آرا)

هابیت (به انگلیسی: The Hobbit) فیلمی سه قسمتیدر سبک حماسه‌ای فانتزی-ماجرایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته ج. ر. ر. تالکین می‌باشد و پیتر جکسون را در مقام کارگردان، تهیه کننده و همکار فیلم نامه نویس در اختیار دارد. گیرمو دل تورو به عنوان کارگردان نزدیک به دو سال با جکسون در مرحلهٔ پیش تولید همکاری کرد اما در می۲۰۱۰ پروژه را ترک کرد و در ژوئیه اعلام شد جکسون برای کارگردانی هر دو قسمت قرارداد امضا کرده‌است. ایان مک‌کلن، اندی سرکیس و هوگو ویوینگ که در سه گانهٔ ارباب حلقه‌ها حضور داشتند نقش‌های خود را در هابیت تکرار می‌کنند. هاوارد شور آهنگساز سه گانهٔ اریاب حلقه‌ها آهنگسازی ای فیلم رو بر عهده دارد.

اگرچه در ابتدا قرار بود این فیلم دو قسمتی باشد ولی پیتر جکسون و مترو گلدوین مایر از داشتن برنامه‌هایی برای ساخت فیلم سوم صحبت کرده‌اند. نام قسمت اول این فیلم هم‌اکنون هابیت:سفر غیر منتظره است. فیلم دوم در ابتدا آنجا و بازگشت دوباره نام گذاری شده بود ولی پس از اینکه سه قسمتی شدن این فیلم تایید شد نامش به هابیت:نابودی اسماگ تغییر یافت.همچنین نام قسمت سوم را هابیت: آنجا و بازگشت دوباره گذاردند که که بعد ها به هابیت: نبرد پنج سپاه تغییر یافت. دو قسمت اول فیلم بصورت یک‌جا در نیوزلند فیلم‌برداری شده و هم‌اکنون در مرحلهٔ پس‌تولید هستند. فیلمبرداری صحنه‌ها در ۲۱ مارس ۲۰۱۱ آغاز و در ۶ ژوئیه ۲۰۱۲ اتمام یافت.قسمت اول و دوم فیلم در تاریخ‌های ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ و ۱۳ دسامبر ۲۰۱۳ و قسمت سوم نیز در ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۴ بر روی پرده رفتند یا می‌روند.

این برنامه دوبله فارسی می باشد و از شبکه سه سیما پخش شده است.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “پشت صحنه فیلم هابیت (دوبله فارسی)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi