توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

اسرار در موزه: سری 1 (2010)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)

Travel Channel – Mysteries at the Museum: Series 1 (2010)

گنج های فوق العاده و اغلب عجیب و غریب جای گرفته در موزه های آمریکا فصل های شگفت آوری در تاریخ هستند، اما یک نمایش فیزیکی تنها می تواند بخشی از داستان آنها را بازگو کند. در پس هر ابزار دست ساز داستان جالب توجهی وجود دارد و اسراری که باید کشف شوند، داستان هایی که گاهی مملو از رسوایی، پنهان کاری، قتل و دسیسه هستند. “اسرار در موزه” با اجرای دان وایلدمن از انواع مختلفی از موزه ها در ایالات متحده دیدن می کند، و برد با کاوش مجدد وقایع گذشته بینندگان را به تورهای گاهی شوکه کننده از گذشته آمریکا می برد. مصاحبه ها، فیلم های بایگانی شده ابزارهای دست ساز صبور و اسرارآمیز را زندگی دوباره می بخشند، به طوری که پیش از این هرگز در تلویزیون روایت نشده است.

بخش ۱: اسرار آلکاتراز

سری مستندهای فاخر از داستان هایی که در پس ابزارها و مصنوعات موجود در آلکاتراز وجود دارند، موزه ملی نیروی دریایی ایالات متحده و موزه والتر آرت در بالتیمور

بخش ۲: هیولای ماقبل تاریخ

آیا یک هیولای ماقبل تاریخ سرنخ معمای عصر یخبندان است؟ آیا یک شیء عجیب و غریب چوبی توضیحی برای یک راز ۶۰ ساله یا کلیدی برای مخفی کاری دولت ارائه می دهد؟

بخش ۳: زمین لرزه سان فرانسیسکو

یک موتور آتش پرنعمت به ما می گوید که چه چیزی واقعا سان فرانسیسکو را بعد از زمین لرزه سال ۱۹۰۶ تخریب کرد؟ آیا اسکلت ماستادون ۱۰۰۰۰ ساله داستان شگفت انگیزی از طمع و قتل را درون یکی از خطیرترین دانشگاه های کشورمان آشکار می سازد؟

بخش ۴: WMDهای ژاپن

آیا ژاپن سلاح های کشتارجمعی را در طول جنگ جهانی دوم به سرزمین ایالات متحده فرستاد؟ آیا نبردی وحشیانه کلید یکی از جنجالی ترین قتل های حل نشده را در دست دارد؟

بخش ۵: تفنگ بانی و کلاید

تفنگ بانی و کلاید، یک لباس فضایی که توسط یک پیشگام فراموش شده از آسمان ها پوشیده می شود، یک قطار آینده و یک مورد شگفت انگیز، یک ماهی از اعماق دریا به تصویر کشیده می شود. و آیا صفحه ای پاره پاره از یک یادداشت روزانه سرانجام به یکی از جدی تری بحث های اکتشافی پایان خواهد داد؟

بخش ۶: اسکلت تی رکس

آیا بزرگ ترین اسکلت دایناسور تی رکس که تا کنون یافت شده است چیزی در مورد زنجیره غذایی ماقبل تاریخ به ما خواهد گفت؟ در پشت پرده بزرگ ترین سرقت هنری تاریخ آمریکا قرار چه کسی دارد؟ و یک لباس ساده چه چیزی را در مورد گمانه زنی رئیس جمهور ایالات متحده آشکار می کند؟

بخش ۷: ناهار گرینزبرو

چگونه یک پزشک که سوگند خورده تا همگان را درمان کند، به نابود کردن زندگی های بی شمار پایان می دهد؟ چگونه یک ضبط صوت سرانجام رئیس جمهور ایالات متحده را از قدرت به زیر کشید؟ و چگونه یک پیشخوان معمولی به مرحله محوری در رخدادی تبدیل می شود که به پایان بخشیدن به قرن ها ستم و بیداد کمک می کند؟

بخش ۸: ذره بین و دست خط

چگونه یک دست خط و یک ذره بین زندگی تدی روزولت را نجات دادند؟ آیا یک پیغام هشدار بی سیم در سال ۱۹۱۲ در مورد یک کوه یخ شناور می توانست تایتانیک را از سرنوشت شوم خود نجات دهد؟ و آیا دندان یک نخستی بزرگ حقیقت داشتن افسانه پاگنده را ثابت می کند؟

بخش ۹: آلات موسیقی

چگونه یک ابزار الکتریکی موسیقی اولیه یکی از بزرگترین رسوایی های جاسوسی قرن را فاش کرد؟ چگونه پل معلق کشور به طرزی دیدنی شکست؟ و چگونه یکی از مشهورترین اسباب بازی های تاریخ با الهام از کمبودی در جنگ ساخته شد؟

بخش ۱۰: ماسک مرگ دیلینگر

چرا رئیس جمهور جرالد فورد تا زمان مرگش مرتب از یک راه پله فلزی رفت و آمد می کرد؟ چگونه یک کیک پز، یک UFO افراطی و دانشجویان ییل یکی از محبوب ترین ورزش های دنیا را اختراع کردند؟ و چرا ماسک مرگ جان دیلینگر برای افرادی که او را می شناختند شک برانگیز است؟

بخش ۱۱: USS شجاع

آیا نامه تازه کشف شده جنایت فجیع صورت گرفته در یک قرن پیش را برملا می کند؟ چگونه یک کوزه ۱۲۰ ساله سیاتل را دگرگون ساخت؟ و چگونه ۴ شیء به ظاهر معمولی یکی از مرگ بار ترین اسلحه های جنگ جهانی دوم را شکل دادند؟

بخش ۱۲: کنکورد

چرا یک فضانور روی ماه گلف بازی می کند؟ چگونه پیشرفته ترین جت تجاری که تاکنون ساخته شده است به ساخته ای گذشته تبدیل می شود؟ و چرا برخی یک عروسک قدیمی در کی وست را زنده تصور می کنند؟

Technical Specs
Video: Codec: x264 CABAC Main@L3.0
Video: Bitrate: 2146 Kbps
Video: Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video: Resolution: 832 x 468
Audio: Codec: AAC LC
Audio: Bitrate: 128 Kbps VBR 48KHz
Audio: Channels: stereo (2/0)
Audio: English
Run-Time: 43mins
Framerate: 23fps
Number of Parts: 12
Part Size: Average 652 MB
Container: Mp4
Source: DVDRip

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “اسرار در موزه: سری ۱ (۲۰۱۰)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi