توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

شاهین سفید، گرگ سفید

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۵٫۰/۱۰
(۲ تعداد آرا)

PBS Nature – White Falcon, White Wolf (2008)

جزیره الِزمیر (Ellesmere Island) که بالاتر از مدار قطب شمال در دوردست های شمال کانادا امتداد پیدا می کند، یکی از بزرگترین پهنه های بکر و دست نخورده ی حیات وحش سیاره می باشد. در اینجا، حیوانات تنها سه ماه کوتاه برای بزرگ کردن فرزندان و آماده شدن برای زمستان زمان دارند. برای موفق شدن، زمان بندی آنها باید دقیقا درست باشد. مستند “شاهین سفید، گرگ سفید” دو خانواده را دنبال می کند، یک جفت شاهین قطبی (gyrfalcons) که در حال پرورش جوجه های خود می باشند و یک دسته از گرگ های شمالی. همانطور که نه ماه برف و یخ آب می شود، گل ها می شکفند، فرزندان به دنیا می آیند، و مبارزه آغاز می شود.

شاهین های قطبی بزرگ ترین و نیرومند ترین شاهین های دنیا هستند. با این حال حتی روی آنها نیز فشار زیادی قرار دارد. تابستان قبل دو جوجه ی این جفت از گرسنگی تلف شدند. آیا شرایط در این تابستان مناسب خواهد بود؟ آیا بهترین تلاش های آنها برای سالم نگه داشتن جوجه های امسال کافی خواهد بود؟ این مستند که از یک لبه ی سنگی مجاور محل لانه ی آنها با کیفیت HD فیلم برداری شده، تصویری نزدیک را از این گونه های باشکوه به ارمغان می آورد.

در همین حین، دسته ای از گرگ های شمالی با انتظاری زیاد منتظر نشانه ای هستند مبنی بر اینکه توله های جدید از ماده ی باردار آنها که زمان زیادی را در لانه خود سپری کرده، به دنیا آمده باشند. هنگامی که توله ها از راه می رسند، گرگ جوان دختر نیاز دارد که رشد کند. با این حال، در حال حاضر، او دوست دارد که بیشتر به کنجکاوی اش بپردازد. گاوهای عنبر شمالی (Musk ox)، جغد های برفی (snowy owls)، خرگوش های قطبی و روباه های قطبی بازیگران این مستند را تشکیل می دهند، در همان حال که حداکثر تلاش خود را می کنند تا از تابستان گرانبهای قطب بیشترین بهره را ببرند.

Video Codec: x264 CABAC High@L4.0
Video Bitrate: 1977 Kbps (CRF 21)
Video Resolution: 1280×720
Video Aspect Ratio: 16:9
Framerate: 25 fps
Audio Codec: AAC-LC (Nero)
Audio Quality: Q=0.50 48KHz (~150 Kbps)
Audio Channels: 2
Run-Time: 52mn 58s
Number of Parts: 1
Part Size: 816 MiB
Container: MP4
Released: 2008
Source: HDTV

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “شاهین سفید، گرگ سفید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi