توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

فرار از دوزخ سری 1 – قسمت 5 و 6 (2014)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

Discovery Channel – Bear Grylls: Escape from Hell Series 1 (2014)

بیر داستان باورنکردنی خود را از مردم معمولی که در شرایط مهلک گیر افتاده اند تعریف می کند. نظر کارشناسی او این است که بقا و زنده ماندن مساوی است با یک گام پیشتر رفتن.

بیر به همراه فیلم های بایگانی شده و مصاحبه با نجات یافتگان، خود را در مقابل خطرات و وضعیت های بحرانی مشابه قرار می دهد. او سفرهای خود را از طریق تجربیات دست اول به انجام می رساند، و به بینندگان نشان می دهد که زنده ماندن در برخی از متروکه ترین مناظر جهان چگونه است.

فرار از دوزخ بیر گریلز آشکارسازی نگرشی به روح انسان تحت فشار شدید است. بیر از بهمن ها تا معبرهای رودخانه ای خطرناک و طوفان های شنی سهمگین، جان خود را به خطر می اندازد و پا به پای نجات یافتگان حرکت می کند. او روش هایی را که آنها برای نجات خود به کار گرفته اند تحلیل و تشریح کرده و حقه ها و توصیه های کارشناسانه ای را برای اتخاذ بهترین روش ممکن برای زنده ماندن ارائه می دهد.

کوه های برف پوشیده شمال آمریکا. هر منظره ای ویژگی های منحصر به فرد خود را داراست، اما این مناظر در سراسر جهان در یک چیز با هم اشتراک دارند: آب رسانی، پناهگاه، گرما، غذا و جهت یابی.

قسمت ۵: کوهستان

بیر داستان سه مرد جوان را گزارش می دهد که همگی خود را از رشته کوه ها و جنگل های صعب العبور نجات دادند. وقتی جوان بریتانیایی ۱۹ ساله جیمی نیل طی دوازده روز طاقت فرسا در کوهستان گم شد، ناچار اتراق کردن و زنده ماندن را یاد بگیرد. بیر نشان می دهد که او چگونه بدون کمک خود را نجات داده و به محل امن رساند. با یک خرس قهوه ای نیز ملاقات می کند تا بفهمد که وقتی ویلیام پارون شانزده ساله با یک خرس سیاه در کالیفرنیا چهره به چهر روبرو شد چه بر او گذشت. بیر نیز مانند ویلیام با یک آبشار روبرو می شود تا خطری را نشان دهد که هنگام لغزیدن و سقوط این نوجوان او را تهدید کرد. بیر همچنین تکنیک های مهارتی ایگل اسکات دن استفانز را نشان می دهد که در پارک ایالتی کتیکو در کاناد زمین خورد و ضرب دید. او نیز با جهت یابی مسیر خود با استفاده از ستارگان، از جهنم خود فرار کرد.

قسمت ۶: گردآوری

در این قسمت ویژه، بیر گیراترین، سرگرم کننده ترین، غافل گیرکننده ترین لحظات این سری مستندها را پخش می کند تا تصویر کاملی از نجات را به بینندگان نشان دهد.

 

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3225 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280 x 720
Audio Codec: AAC LC
Audio English
Audio Bitrate: 160 kb/s VBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 44mins
Framerate: 25 fps
Number of Parts: 6
Container Mp4
Part Size: 1,005 MB
Source: HDTV

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “فرار از دوزخ سری ۱ – قسمت ۵ و ۶ (۲۰۱۴)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi