توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

شکار ماهی تن، سری اول (2012)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

National Geographic – Wicked Tuna Series 1 (2012)

ماهی­گیری کار سختی است و با تمام شدن ذخیره ماهی بلوفین سخت تر نیز می شود. در گلاستر، ماساچوست، نسل خاصی از ماهی گیران وجود دارد. ما نسل های متمادی از چوب و قرقره برای گرفتن ماهی های فرار و لیز بلوفین استفاده کرده ایم. آنها برای ادامه زندگی خود به شکار این ماهی وابسته اند و رقابت سهمگین است.

در طی ۱۰ هفته بعدی، ماهرترین ماهی گیران به امید گرفتن ماهی های باارزش بلوفین راهی آب های منجمد اطلس شمالی می شوند. وقتی که یکی بلوفین به اندازه ۲۰۰۰۰ دلار ارزش دارد، آنها هر کاری برای گرفتن آن می کنند.

بخش ۱:

همچنانکه به اوج فصل ماهی گیری و حمله آردنالینی مونستا می رسیم و شکار به گلاسستر می کوبد از شناورها دیدن می کنیم. ما وارد میانه فصل ماهیگری می شویم، اما حالا فصل درآمد است و همه تندمزاج می شوند. هر ناخدایی کشتی خود را با سه هزار دلار سوخت، طعمه ماهی و یخ پر می کند و به سوی آب های آزاد رهسپار می شود، جایی که طلای آبی منتظر او است. اما طولی نمی کشد که همه چیز ترش می شود. بخش قماربازی، بخش ماهی گیران ماهر، این ناخداها همه چیز را به صورت آماده باش قرار می دهند و به امید شکار ۵۰۰ کیلو ماهیی تن به ارزش ۲۰۰۰۰ دلار با یکدیگر رقابت می کنند.

بخش ۲: بازپرداخت یک ماهی

دیو مارسیانو پس از بازگشت از آخرین سفر تجاری خود که منجر به ورشکستگی او شد در میان ۱۰۰۰۰ دلار ماهی غوطه ور شده بود. در این میان خدمه بونتی هانتر عمدا افراد تونا دات کام را به تلافی نصیحت موهوم دیو که به قیمت وقت و پول آنها تمام شده بود، گمراه کردند. بیل و گروه رالف به طرفداری دیو برخاستند، و او را متقاعد کردند که ماهی ها در مسیری بودند که او در آن مسیر قرار نداشته است. این بازپرداختی بود برای تلاش بیهوده بیل و آغاز عهدی میان دو دوست قدیمی.

بخش ۳: جنگجوی آخر هفته

خدمه تونا دات کام، به موفقیت های خود ادامه دادند و دو ماهی در یک روز صید کردند. در این میان با صاف شدن بدهی ها، بین از بونتی هانتر کم کم از صید موفق ناامید می شد. در حالی که بدهی های بیل تسویه می شد و بقیه افراد کشتی در تعطیلات ماهی گیران تلاش می کردند تا حتی اثری از ماهی پیدا کنند، تونا دات کام به پیروزی های خود ادامه داد، و دو ماهی در یک روز صید کرد.

بخش ۴: مسئله اندازه

خدمه کریستینا یک ماهی ۱۱۰۰ پوندی را بالا می کشند، و رقیب خود دیو تلقین می شود که تونا دات کام را در دنده اوردرایو قرار دهد تا به او برسد. در این میان مارسیانو در تلاش برای برداخت بدهی های انباشته شده خود یک کشتی اجاره ای می گیرد. کوین تازه وارد یک مانستای ۵۰۰ کیلویی می گیرد. بزرگترین صید فصل، این چیزی است که مردم شهر می گویند. اما سایر کشتی ها این کار را در اقتصادی بسته و بدون کمکی مشخص به خوبی انجام می دهند.

بخش ۵: نفس طماع و حسادت

بعد از یک سلسله اتفاقات و شکست های نزدیک رالف ویلکینز ناخدای اودیسه بالاخره چند ماهی گرفت، اما پس از آن تماسی اضطراری از یک کشتی که موتور آن دچار مشکل شده بود او را مجبور به تصمیمی دشوار کرد.

بخش ۶: انسان در مقابل طوفان

وقتی طوفانی سهمگین در راه است، تنها تعداد کمی شجاعت آن را دارند که زندگی خود را در دریا به خطر بیاندازند. اما آیا آنها در این نبرد با این هیولا موفق می شوند و به خشکی باز می گردند یا در مقابل مادر طبیعت از پا در می آیند؟

بخش ۷: شورش در دریا

وقتی مجادله ناخدا دیو و پل بالا می گیرد و پل بی درنگ استعفا می دهد، کشمکش هایی در تونا دات کام آغاز می شود. یک سال عدم موفقیت کشتی بونتی هانتر همسر ناخدا بیل را مجبور می کند که کشتی را ترک کرده و روی خشکی سر کار برود و ناخدا را دست تنها رها کند.

بخش ۸: مواجهه با اکراه

تنها دو هفته به پایان فصل ماهی گیری باقی مانده است و پل هربرت از خدمه سابق تونا دات کام، به خدمه بونتی هانتی می پیوندد. در یک سفر تجاری سخت، جی مونزنر، دستیار اول ناخدا می کوشد تا لیاقت خود را اثبات کند.

بخش ۹: مسئله دزدان دریایی

فصلی سخت تاثیر سوء خود را بر خدمه اودیسه آشکار می کند و باعث می شود که ناخدای آن رالف دستیار اول خود را به جرم دزدی دریایی شلاق بزند. در کشتی بونتی هانتر پل می کوشد تا لیاقت خود را به ناخدای جدید ثابت کند.

بخش ۱۰: فایده آخرین گزش

با نزدیک شدن زمستان، ماهی گیران سرانجام آخرین صیدهای خود را در فصل ۱ با قرقره بالا می کشند. در کشتی تونا دات کام ناخدا دیو می کوشد تا صیدی را که احتمالا بزرگ ترین صید سال است به خشکی بیاورد.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.0
Video Bitrate: 1789 Kbps
Video Resolution: 832 x 448
Video Aspect Ratio: 16.9
Audio Codec: AAC
Audio Bitrate: 128 Kbps AVC 48KHz
Audio Channels: 2
Container: MP4
Run-Time: 45mins
Framerate: 29FPS
Number of Parts: 10
Part Size: 620 MB
Source: DVD

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “شکار ماهی تن، سری اول (۲۰۱۲)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi