توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

رانندگان جاده های یخی فصل های اول، دوم و سوم

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۲ تعداد آرا)

Ice Road Truckers (2007– )

Season: 1,2,3

جدال با یخ (به انگلیسی: Ice Road Truckers) یک مجموعه تلویزیونی واقع‌نما که پخش آن از ۱۷ ژوئن ۲۰۰۷ در کانال آمریکایی «هیستوری» آغاز شد و نشان‌دهنده کوشش‌ها و مخاطرات رانندگان کامیونی است که در جاده‌های یخ‌زده مناطق دورافتاده شمال کانادا و آلاسکا رانندگی می‌کنند.

 « هر ساله دو ماه از سال، یک گروه استثنایی به سرزمین‌های مردابی محدودهٔ قطبی کانادا می‌روند تا یکی از خطرناک‌ترین کارهایی که در دنیا وجود دارد، برعهده گیرند. در سرمای کشنده زمستان، رانندگان کامیون‌های غول‌آسای ۱۸چرخ، تجهیزات و امکانات لازم معادنی را که در صدها کیلومتر دورتر قرار گرفته‌اند، حمل می‌کنند. در بوران برف و یخ این رانندگان از عرصهٔ دریاچه‌های یخ زده باید گذر نمایند. هر یک از این مردان برای بقای خود تجربه اندوخته‌اند. به نحوی که می‌توانند در هوای ده‌ها درجه زیر صفر کامیون خراب را تعمیر و در صورت فرورفتن کامیون در یخ‌های دریاچه ظرف چند ثانیه خود را به ساحل نجات برسانند. در آن سوی جاده یخ معدنچیان زندگی می‌کنند که حیات‌شان هر سال به موفقیت این رانندگان در رسیدن به پایگاه آنان وابسته است. این داستان‌ها به صورت مداوم بینندگان را در جریان این سفر از زمانی که رانندگان باتجربه و بی‌تجربه در اول فصل ثبت نام می‌کنند تا زمانی که آخرین کامیون به محوطه باربری باز گردد، قرار می‌دهد.»

توضیخات بیشتر در این لینک

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “رانندگان جاده های یخی فصل های اول، دوم و سوم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi