توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

قبایل، شکارچیان و من (2016)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

BBC – Tribes, Predators and Me (2016)

گوردون بوچانان به سه قبیله دورافتاده سفر می کند تا به اسرار حیات بدوی مردمی پی برد که در کنار خطرناک ترین و ترسناک ترین حیوانات زندگی می کنند.

قسمت ۱: قبیله آناکوندا در آمازون

گوردون بوچانان با یک خانواده قبیله ای وائورانی در جنگل های آمازون اکوادور همراه می شود که به دنبال آناکونداهای غول پیکر می گردند. این قبیله جنگل های دورافتاده بارانی و حیات وحش منحصر به فرد آن را بهتر از هر کسی می شناسد. آنها رازهای بقا در این مکان با استفاده از نی بوری و چوب های نوک تیز برای شکار میمون ها و گرازهای وحشی را به گوردون می آموزند. اما بزرگ ترین مشکل او کمک به آنها در گرفتن و آزاد کردن یک آناکوندای بزرگ است، جانوری که اهمیت معنوی خاصی برای آنها داشته و کلید آینده شان را در اختیار دارد.

قسمت ۲: قبیله شیرها در کالاهاری

گوردون به گروه بوشمن در صحرای کالاهاری در بوتسوانا می پیوندد تا رمز بقا با پای پیاده را در میان شیرهای وحشی بیاموزد. جوهانسی بوشمن اسرار باستانی بقا را به گوردون می آموزد، روش روشن کردن آتش، پیدا کردن عسل و جمع آوری آب از گیاهان بیابان. او مردم قبیله را می بیند که با پیکان های سمی به شکار می پردازند و شیرهای درنده را تعقیب می کنند. این گربه سانان بزرگ حضوری وحشتناک دارند، اما آیا گوردون می تواند به اندازه کافی شجاع باشد تا پای پیاده به آنها برسد و به آنها در تهیه گوشت برای قبیله کمک کند؟

قسمت ۳: قبیله کروکودیل در گینه نو

کروکودیل ها حیوانات ترسناکی برای ما هستند به این دلیل که هر ساله صدها نفر را به دام مرگ می کشند. سفر گوردون بوچانان به اسپیک ریور منطقه دورافتاده ای در پاپوا گینه نو می رسد. او در آنجا با قبایل جالبی ملاقات می کند که یاد گرفته اند چطور با این خزندگان ترسناک زندگی کنند. شکارچیان کروکودیل از گوردون دعوت می کنند تا در گرفتن کروکودیل های بالغ با دست خالی به آنها بپیوندد. گوردون به قبیله ای می رسد که باور دارند یک کروکودیل غول پیکر از آنها در مقابل دشمنان انسانی محافظت می کند. آیا گوردون می تواند به این قبیله اعتماد کند و با آنها در دریاچه کروکودیل های بزرگ شنا کند؟

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 2961 Kbps
Video Aspect Ratio: 1280 x 720
Video Resolution: 1.778 (16:9)
Audio Codec: AAC LC
Audio: English
Audio Bitrate: 160 kb/s VBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 59mins
Framerate: 25 fps
Number of Parts: 3
Container Mp4
Part Size: 1.28 GB
Source: HDTV
Merged English Subtitles

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “قبایل، شکارچیان و من (۲۰۱۶)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi