توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

قاتلان خلاق آفریقایی (2015)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۲ تعداد آرا)

National Geographic – Africas Creative Killers (2015)

این سری مستند آرایه مدل های شکار را در مناطق مختلف بررسی کرده و سپس به این پرسش می پردازد که چرا برخی از جانوران می توانند بر سایرین برتری یابند. گاهی گرسنگی شکارچیان به حد نهایت می رسد، مانند شیری در ساووت که کلید شکار فیل ها را به دست می آورد. یا رقابت شدید آنها را به کارایی بسیار بالا می رساند، مانند ندوتو، که در آن چیتاها به هم کمک می کنند تا گله های بزرگ کفتارها را شکار کنند. . . .یا گاهی فرصت کشتن چنان کمیاب می شود که تلاش ها به نتیجه نمی رسند، تا آنجا که مثلا در رودخانه گرومتی کروکودیل های بزرگ یک سال تمام را برای یک سور شکار منتظر می مانند.

قسمت ۱: گودال ها

در دو رودخانه بزرگ در شرق آفریقا بر خلاف مناطق همسایه استراتژی های متفاوتی را برای شکار می طلبند: کروکودیکل های رودخانه مارا یک زندگی تجملاتی دارند. غرق کردن کل یالدار در آب های عمیق و پرتلاطم کار راحتی است. در حالی در رودخانه گرومتی گله کروکودیل ها، که توسط کروکودیل غالب هدایت می شود، پیوسته باید روش خود را تغییر دهد و با شکار و رودخانه غیرقابل پیش بینی خود را وفق دهد.

قسمت ۲: دشت وسیع

شکارچیان در حیات وحش غریزه ای مسلم برای کشتن دارند، تکامل آن را پرورانده و نیروی آن با نیاز به بقا تامین می شود. قابلیت های برخی از قاتلان با بقیه متفاوت است، برگ برنده آنان تاکتیک هایی است که با محل زندگی آنان متناسب است. در این مستند از نزدیک به تاکتیک های شکار دو شکارچی برتر آفریقا نظر می افکنیم. در تکه ای از سرزمین نخستین در انتهای جنوب شرقی سرنگتی، چیتاها و شیرهایی را می بینم که برای به چنگ آوردن یک وعده غذایی مسافت هایی طولانی را می پیمایند.

قسمت ۳: کلسیوم (Coliseum)

شکارچیان وحشی غریزه ای مسلم برای کشتن دارند که تکامل آن را پرورانده و نیروی آن توسط نیاز به بقا تامین می شود. قابلیت های برخی از قاتلان با بقیه متفاوت است، برگ برنده آنان تاکتیک هایی است که با محل زندگی آنان متناسب است. در این مستند از نزدیک به تاکتیک های شکار دو شکارچی برتر آفریقا نظر نظر می افکنیم. شمال بوتسوانا تکه ای از سرزمین نخستین است: ساووتی. در این سرزمین شاهد شیرها و گربه های وحشی جوانی هستیم ک برای یک وعده غذایی مسافت هایی طولانی را می پیمایند.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3703 Kbps
Video Aspect Ratio: 1280 x 720
Video Resolution: 1.778 (16:9)
Audio Codec: AAC LC
Audio: English
Audio Bitrate: 160 kb/s VBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 44mins
Framerate: 25 fps
Number of Parts: 3
Container Mp4
Part Size: 1.13 GB
Source: HDTV

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “قاتلان خلاق آفریقایی (۲۰۱۵)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi