توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

بریتانیا از بالا (2008)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)

BBC – Britain from Above (2008)

اندرو مار با پاراگلایدر و میکرولایت در آسمان پرواز می کند. او در این راه با زمین شناسان، هواشناسان، عکاسان آماتر و شرکت کنندگان فستیوال همراه می شود تا زمین شناسی بریتانیا و تاثیر آب و هوا بر سواحل و ثروتی که در زیر پایمان قرار گرفته است را بررسی کند.

قسمت ۱: بریتانیا ۲۴ ساعت

اندرو با پرواز بر فراز شهرها و روستاها آنها را از زاویه جدیدی مشاهده می کند و مردمی را می بیند که شغلشان آنها را با خود به آسمان بالای سر ما می برد تا شبکه ها را نظارت و مدیریت کنند که چرخ کشور را می چرخانند.

قسمت ۲: شهر

آشکارسازی اطلاعاتی مهم ترین شهر بریتانیا، پایتخت آن لندن. ما تغییراتی را دنبال می کنیم که در طول پنج سال بمباران رخ دادند. با مقایسه فیلم های باقی مانده از لندن دهه ۴۰ با شهر امروزی مشاهده می کنیم که نقشه های بزرگ برای نوسازی شهر چگونه جامه عمل به خود پوشیدند، و لندن به شیوه ای منحصر به فرد و با حفظ الگوهای قدیمی خیابان ها خود را بازسازی کرد. تنها استثنا شهر خارق العاده ای بود که لاشه کشتی های غرق شده سر برآورد.

قسمت ۳: بریتانیا ساخته دست بشر

اندرو در ادامه این سفر اکتشافی، به سرسبزترین چشم اندازهای بریتانیا در بریتیش ایزلس سرک می کشد که در حقیقت توسط انسان و در گذر قرن ها ساخته و پرداخته شده اند. او به هر چیزی در این جنگل وحشی و قلعه های عصر آهن که تا امروز در جنگل های بریتانیا کمین کرده اند توجه می کند که نیازهای اقتصادی مدرن آن را به حومه شهر رانده اند.

قسمت ۴: زمین

زمان به عقب برده و فیلم بایگانی شده ای را می بینیم که تاکنون دیده نشده بود. این فیلم دگرگونی عمیق شهرها، چشم اندازها و صنایع بریتانیا را نشان می دهد. هیچ جای دیگری بیش از ایست انجلیا چنین دگرگونی را که مناطق حومه شهری بریتانیا در طول ۶۰ سال گذشته متحمل شده اند نشان نمی دهد. عکس های هوایی تهیه شده پیش از جنگ جهانی دوم چشم اندازی از یک روستای دورافتاده را نشان می دهند، اما جنگ چهره ایست انجلیا را دگرگون کرده است. ایست آنجلیا با صنعتی شدن سریع کشاورزی به بوته آزمایش انقلاب زمین های کشاورزی تبدیل شده است.

قسمت ۵: بریتانیای رام نشده

اندرو با میکرولایت و پاراگلایدر در آسمان پرواز می کند تا از چشم پرنده ای شکاری به سرزمینی رام نشده و رام نشدنی نگاه کند. او در این مسیر با زمین شناسان، هواشناسان، عکاسان آماتور، و شرکت کنندگان فستیوال همراه می شود تا زمین شناسی بریتانیا و تاثیر آب و هوا بر سوال و ثروت زیر پایمان را بشناسد.

قسمت ۶: چشم اندازهای صنعتی

داستان تغییر و دگرگونی عمیق مناظر صنعتی بریتانیا. در سال ۱۹۳۹ لوفتواف (نیروی هوایی آلمان) به صورت مخفیانه از ستون فقرات اقتصاد بریتانیا عکس برداری کرد: مزارع زغال ساوت ویلز که نیروی برق کشور را تامین می کنند. سویندون در قلب شبکه راه آهن بریتانیا؛ و منچستر محل اسکله های بزرگ سالفورد و تارافورد پارک. مقایسه این عکس ها با عکس های گرفته شده در سال ۲۰۰۸، مقیاس و سرعت تغییرات صورت گرفته را به وضوح نشان می دهد.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC
Video Bitrate: 5000 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.777:1
Video Resolution: 1440×810
Audio Codec: AC3
Audio Bitrate: 192 Kbps CBR 48KHz
Audio Channels: 2
Run-Time: 59/29 min
Framerate: 25FPS
Number of Parts: 6
Part Size: 2.13/1.05 GB
Source: HDTV
Subtitles are also merged into MKV files.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “بریتانیا از بالا (۲۰۰۸)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi