توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

تجربه های دکتر مایک – هند (دوبله فارسی)

تجربه های دکتر مایک - هند (دوبله فارسی)
تجربه های دکتر مایک - هند (دوبله فارسی)
تجربه های دکتر مایک - هند (دوبله فارسی)
VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

چه مورچۀ اسید پاش باشد یا سوسک انفجاری، دکتر مایک لیهی در این چهار قسمت پر از هیجان به دنبال مخوف ترین این جانوران است، و چهار گوشه دنیا را برای یافتن تعدادی از پیشرفته ترین قاتلین قلمروی حیوانات زیر پا میگذارد. مایک ثابت میکند که وقتی صحبت از بزرگ ترین تهدیدها برای انسان میشود، اندازه اهمیت چندانی ندارد.مایک تحت نظر پزشکان سعی در فهم سلاح های اسرارآمیز آنها داشته و نکاتی پیرامون چگونگی جلوگیری از رویارویی نزدیک با آنها را مطرح میکند.  مایک که یک دکتر ویروس شناس است از کوهی سی متری از فضلۀ خفاش در برونِئو که مملو از سوسک میباشد بالا رفته و در جستجوی موجودات کشندۀ ریز تا زانو در گل فرو خواهد رفت. و همچنین با انگل های مشمئز کننده، مارمولک های بسیار خطرناک و ماهی های مرگباری که میتواند تا مجرای پیشاب به داخل بدن انسان نفوذ کند تماس برقرار کرده و به آنها نزدیک میشود.  مایک در برزیل تا حد ممکن از هزارپایی که سوزن های مو مانند آن قادر به تزریق سمی کشنده میباشند فاصله میگیرد. در هند مایک با یک خون آشام بدنام آشنا می شود. مقداری از خون خود را به یک موجود شش پا هدیه کرده و با میمون هایی ملاقات می کند که علاقه بسیاری برای گازگرفتن او دارند.  مایک در بورنئو گیاه حشره خوار غول پیکری را می بیند که به دهان بزرگی برای به تله انداختن حشرات مجهز است. این گیاه حشرات و پستانداران کوچک بدشانسی که در دهانش گرفتار می شوند را به آهستگی هزم می کند.  مایک با رفتن به جنگل ویتنام، با ماری روبرو می شود که ذهر بسیار سمی دارد و نیش او در ۹۰ درصد موارد موجب مرگ قربانی می شود.

تجربه های دکتر مایک: هند
هند خانه بیش از یک میلیارد جمعیت است، اما برای کنترل خونسردی خود باید مراقب چیزهای زیادی باشید. با دکتر مایک لیهی متخصص ویروس شناسی که در حال سفر از شهر پرهرج و مرج بمبئی به بنارس یکی از گرمترین شهرهای جهان است همراه باشید. جمعیت زیادی در این محله های کوچک زندگی می کنند، در عین حال هند نیز خانه جمعیت وسیعی از حشرات نیش دار مضر است که بدون هشدار حمله می کنند. دکتر مایک را در میان یکی از بزرگترین و متنوع ترین کشورهای جهان دنبال کنید . از روده های مسافرین کنار جاده تا یک سوسک که بطور خاصی با زرادخانه سلاح شیمایی توسعه یافته است.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “تجربه های دکتر مایک – هند (دوبله فارسی)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi