توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

گای در هندوستان (2015)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

Channel 4 – Our Guy in India (2015)

گای مارتین به سفری ۱۰۰۰ مایلی با دوچرخه قدم می گذارد تا در حالی که به یکی از دیوانه وار ترین مسابقات دوچرخه سواری می رود، قسمت پیشرفته ای از هندوستان را نشان دهد که پیش از این کمتر شناخته شده بود.

قهرمان گریمزبی رنگ روغن، گای مارتین سفری به دور هندوستان را آغاز می کند. نه از نوع سفرهای معمول تلویزیونی بلکه سفری با قوانین خود او. گای می خواهد یک دوچرخه موتوری انفیلد بخرد، دستگاهی که در اینجا فراموش شده است، اما در هندوستان هنوز محبوبیت دارد. او می خواهد با این وسیله خود را به گوا برساند. و قصد دارد تا در آنجا در یک مسابقه محلی مشهور شرکت کرده و برنده شود. مارتین حتی قبل از آنکه به مرحله خرید دوچرخه برسد، خود را گرفتار بدهی کرده و ناچار می شود تا لباس های مجهز خود را به یک دستفروش خیابانی بدهد. او بر سر قیمت دوچرخه مذاکرات بسیاری انجام می دهد. اما در نهایت یک ماشین با ظاهری چشمگیر می خرد، که برای اولین بار آن را در بزرگ ترین محوطه معاملاتی آسیا دیده (مارتین در حقیقت یک مکانیک کامیون است)، و سپس با قطار به مرز هیمالیا می رود تا به عشق دیگر خود یعنی چای برسد.

قسمت۱: در قسمت اول، این دوچرخه سوار بی باک با یک دسته ۵۰ نفری از دوچرخه سواران قدرتی می راند، و بزرگ ترین محوطه بازرگانی آسیا را می بیند و خود را در گرفتاری های بزرگی می اندازد.

قسمت ۲: در قسمت دوم، گای مارتین به مومبای می رود که در آنجا آسمان خراش های بیشتری نسبت به دیگر مناطق جهان ساخته شده است که ۸۳۳ فوت از بلندترین ساختمان هندوستان یعنی امپریال بالا می رود. با بازگشت به سطح زمین، و پیش از فرا رسیدن بادهای موسمی و تجربه باران های سخت در رویال انفیلد با محله کثیفی مواجه می شود که در آن میلیون ها نفر در فضای یک مایل مربع زندگی می کنند. او برای اجتناب از کاهش سرعت و جاده های خطرناک، آخرین قدم را در سفر ۱۰۰۰ مایلی خود به دریا می گذارد و در راه خود با دوچرخه سوار مانیا رقابت می کند.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3177 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280 x 720
Audio Codec: AAC LC
Audio English
Audio Bitrate: 160 kb/s VBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 47mins
Framerate: 25 fps
Number of Parts: 2
Container Mp4
Part Size: 1.04 GB
Source: HDTV

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “گای در هندوستان (۲۰۱۵)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi