توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

اسرار جنگ: سلاح های جنگ (2014)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

Mill Creek – Secrets of War: Weapons of War (2014)

اسرار جنگ: سلاح های جنگ در ۱۳ می ۲۰۱۴ در استادیوی میل کریک اینوایرمنت ساخته شد. این مجموعه مستند نگاهی دارد بر سلاح های مختلف جنگی و اختراعاتی که توسط نیروهای مسلح مختلف در سراسر جهان در قرن بیستم مورد استفاده قرار گرفته اند.

بخش۱: ابرسلاح ها

این سلاح ها از بیگ برتای آلمان در جنگ جهانی اول تا پروژه فوق سری بابل در عراق، تجسم نهایی نیروهای جنگی هستند. توپ های سری ای طراحی شدند تا اهدافشان را در فاصله چند مایلی هدف گیری کنند، تفنگ هایی که نیروی اتم را در خود ذخیره کرده و ابرسلاح هایی که می توانند ماهواره ها را به فضا پرتاب می کنند.

بخش ۲: جنگ افزارهای روان شناسی

سربازانی که با هر ابزاری که در دست داشتند عملیات های روانی را برای تخریب روحیه مقاومت دشمن به کار می گرفتند. ما این ابزارهای سری و شیوه های ترغیب در زمان جنگ را بررسی می کنیم.

بخش ۳: ابزارهای فریب

این ها ابزارهایی هستند که دشمن را گیج کرده، او را وادار می کنند مرتکب اشتباهی مهلک شوند. از تانک های طعمه و اشاعه اخبار دروغین در رادیو، تا جاسوسانی که تحت رهبری هیتلر برای تخریب تربیت شده بودند، ابزارهای فریب می توانند کشنده ترین سلاح ها باشند. این ابزارها عبارتند از روش های استتار، تظاهر کردن و تبلیغات و از سوی دو طرف جنگ برای تاثیرگذاری بر دشمن و تسلط بر میدان نبرد در طول جنگ جهانی اول استفاده شدند.

بخش ۴: هواپیماهای جاسوسی

این مستند به بررسی استفاده مخفیانه از هواپیماهای مدرنی می پردازد که برای جاسوسی از آسمان طراحی شدند. هواپیماهای جاسوسی، از هواپیماهای قابل کنترل از راه دور گرفته تا U-2 و SR-71 های امروزی، مدت­ های مدید مهم ترین هواپیماهای فوق مخفیانه در آسمان بوده اند.

بخش ۵: سلاح های میکروبی و شیمیایی

نگاه دقیقی دارد بر مرگبارترین سلاح های سری میکروبی و شیمیایی. جنگ افزارهای شیمیایی از توپخانه های گاز خردل که در خندق های جنگ جهانی اول استفاده می شدند تا انبارهای گاز ایالات متحده در اقیانوس آرام در طول جنگ جهانی دوم و بمباران گازهای شیمیایی کردهای عراق، مدت هاست که چهره در نقاب دارد.

بخش ۶: جنگ نبوغ

اسراری نیز در مورد میدان های نبرد الکترونیکی وجود دارد. در این مستند نگاهی داریم به تلاش برای غلبه بر طیف الکترومغناطیس، از نبرد پرتوی در جنگ جهانی دوم گرفته تا انقلاب در هدایت سلاح ها و کور کردن پارازیت های الکترونیکی.

بخش ۷: فریب های میدان نبرد

از تانک های لاستیک دار و استتاری گرفته تا تله های غاز و مانورهای تاکتیکی فریب، نقش فریب جنگی را در میدان های نبرد مدرن بررسی می کنیم.

بخش ۸: شرط بندی های چرچیل

نگاهی عمیق به مردی که بیش از تمام هم عصران خود، از ابزارهای مناسب عملیات های سری، فریبکاری و رمزشکنی جنگ مدرن آگاه بود.

بخش ۹: زیردریایی های سری در جنگ جهانی دوم

دو طرف جنگ از زیردریایی های مخفی به اشکال و اندازه های مختلف برای انتقال جنگ افزارهای غیرقانونی استفاده می کردند، از زیردریایی های تک سرنشین بی صدا گرفته تا قایق های U در ماموریت های سری. این مستند درباره جهان تیره زیردریایی های پنهانی جنگ جهانی دوم است.

بخش ۱۰: جنگ هوایی مخفیانه استالین

ماموریت های طبقه بندی شده در یالو سرآغازی بود برای جنگ سرد. خلبانان سازمان ملل ضدهواپیماها دشمن مخفیانه در آسمان کره آتش گشودند. پیش از آن تلگرام های طبقه بندی شده نقش شخص استالین را در این درگیری ها آشکار ساختند.

Technical Specs
Video: Codec: x264 CABAC Main@L3.0
Video: Bitrate: 1636 Kbps
Video: Resolution: 720 x 480
Video: Aspect Ratio: 1.333 (4:3)
Audio: Codec: AAC LC
Audio: Bitrate: 128 Kbps VBR 48KHz
Audio: Channels: stereo (2/0)
Audio: English
Run-Time: average 52mins
Framerate: 29fps
Number of Parts: 10
Part Size: average 609 MB
Container: Mp4
Source: DVDRip

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “اسرار جنگ: سلاح های جنگ (۲۰۱۴)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi