توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

بدون مرز، عشق (فارسی -دانلود رایگان)

بدون مرز، عشق (فارسی -دانلود رایگان)
بدون مرز، عشق (فارسی -دانلود رایگان)
بدون مرز، عشق (فارسی -دانلود رایگان)
VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۴٫۶/۱۰
(۵ تعداد آرا)

سیدهاشم موسوی تهیه‌کننده مستند «بدون مرز، عشق» که درباره مبارزه گروه‌های مردمی عراق علیه داعش ساخته شده ، درباره این مستندی می گوید : هنگامی که بحث داعش در ایران پیش‌آمد دغدغه‌ درباره این قضیه بود و تقریباً این جریان ناشناخته بود به‌ویژه که از کسانی که با اینها می‌جنگیدند کسی اطلاع و تصویر خوبی نداشت و تصویر آنها مبهم بود.

در آن طرف بالاخره افرادی هستند که با داعش در حال مبارزه‌‌اند و این دغدغه‌‌ای را برای ما ایجاد کرد که باید این تصویر روشنی از آنها ارائه کنیم لذا تصمیم گرفتیم که به عراق برویم و با خیلی از مؤسسات و مجموعه‌‌ها صحبت کردیم که متأسفانه با دلایلی که داشتند تصمیم نرفتن را گرفتند لذا تصمیم گرفتیم که خودمان به عراق برویم و کار به صورت شخصی انجام شد.

وقتی وارد عراق شدیم با گروه‌های مختلف ارتباط برقرار کردیم و موفق شدیم با کتائب سیدالشهدا صحبت کنیم و موافقت آنها را جلب کردیم و با آنها در مسیر بغداد به فلوجه و در ۱۲ کیلومتری بغداد که درگیری بود همراه شدیم و سعی کردیم یکی از گروه‌های عراقی که با داعش در نبرد هست را به تصویر بکشیم.

مستند ما روایت یکی از این گروه‌هاست؛ کتائب سیدالشهدا از سال ۲۰۰۳ با جریان اشغالگری آمریکا مبارزه می‌کرده و پس از سال ۲۰۱۱ نقش مؤثری در سوریه داشته و گردان‌هایی از آن برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در آنجا حاضر شدند که موفقیت‌هایی هم داشتند و پس از رخداد مسئله داعش به عراق برگشتند.

 کارگردان این مستند را آقای «وحید فراهانی»  بر عهده داشتند و کل پروژه ۱٫۵ ماه طول کشید که ۱۰ روز در عراق بودیم و کار تدوین ۳ هفته طول کشید که تلاش برای تدوین ۲۴ ساعته بود چون دوست داشتیم که قبل از محرم مستند را عرضه کنیم چرا که در این مستند هم به مبحث امام حسین(ع)‌ و قیام عاشورا و هم به مبحث روز یعنی داعش پرداخته شده است.

علاوه بر فیلمبرداری همراه با کتائب سیدالشهدا در این مستند از برخی فیلم‌‌های آرشیوی درباره سوریه استفاده کردیم.

چون می‌دانستیم کسی همراه ما نیست و حمایت‌مان نمی‌کند خیلی از محدودیت‌ها را سعی می‌کردیم حفظ بکنیم و مسیر مستندسازی ما پر از اضطراب و دلهره بود.

بدون مرز، عشق (فارسی -دانلود رایگان)

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “بدون مرز، عشق (فارسی -دانلود رایگان)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi