توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

حیات وحش رود کنگو

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

National Geographic – Wild Congo (2014)

رود کنگو: قوی تر و خطرناک تر از هر رود دیگری، با این حال پناهگاه و خانه ای برای شگفت انگیزترین موجودات روی زمین. مستند حیات وحش کنگو دومین رود بزرگ زمین را از مبدأ آن در زامبیا در مسیرش از درون نواحی باتلاقی و جنگل های بارانی دنبال می کند. مسیر رود کنگو بیش از ۵۰۰۰ کیلومتر بوده که یک نهر کوچک شروع شده و به صورت یک رود خروشان که هر چیزی در مسیر خود می بلعد توسعه پیدا می کند. زیست شناسان آن را مهد تکامل (فرگشت) تلقی می کنند: یک محل برای آزمایش پیدایش گونه های جدید! منقارکفشی ( – Shoebillپرنده ای از خانواده لک لک)، ماهی فیلی و مارماهی کور تنها چند نمونه از حیات وحش کنگو و توانایی فوق العاده آن در سازگار شدن می باشد. جدا شدن توسط پهنه های آبی رود کنگو شامپانزه ها و میمون های بونوبو (bonobos) را قادر ساخته تا سیستم های اجتماعی کاملا متفاوتی را توسعه دهند، در یک طرف رودخانه خشونت و ستم حکمرانی می کند در حالیکه توجه و دلسوزی در دیگر سوی این رود تبدیل به اولویت شده است. یک نوع زندگی دیگر بسیار پایین تر در مسیر رودخانه شروع می شود، جایی که رود کنگو به درون اقیانوس اطلس می ریزد و لاک پشت ها روی ساحل سر از تخم در می آورند و نبرد مادام العمر خود را علیه اقیانوس آغاز می کنند.

بخش ۱: رودخانه ی هیولاها

رود کنگو صحنه ی یکی از بزرگترین مهاجرت های پستانداران می باشد. در مسیر خود به سمت غرب، این رود هم از نظر انداره هم قدرت افزایش پیدا می کند – دقیقا به مانند ساکنانش. دومین رود بزرگ روی زمین در شمال زامبیا به صورت یک جویبار پدیدار می شود و صحنه ای را برای یکی از بزرگترین مهاجرت پستانداران روی زمین فراهم می کند.

بخش ۲: لانه ی کینگ کونگ

رودخانه ی خطرناک کنگو پناهگاهی برای تعدادی از شگفت آورترین موجودات جهان می باشد. در نتیجه، این رودخانه تبدیل به مکانی برای آزمودن تکامل (فرگشت) و مکانی مملو از تنوع زیستی گردیده است. نزدیکترین خویشاوندان انسان را می توان پنهان شده در اعماق جنگل های متراکم کنگو یافت که خانه ی سه گونه از چهار گونه ی بزرگ میمون روی زمین می باشد.

Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3162 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280×720
Audio Codec: AAC LC
Audio Bitrate: 160 Kbps ABR 48KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 45mins
Framerate: 25 FPS
Number of Parts: 2
Container Mp4
Part Size: average 994 MB
Source: HDTV

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “حیات وحش رود کنگو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi