توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

بریتانیا جهان زیرین (2015)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)

BBC – Britain Beneath Your Feet (2015)

دالاس کمپل توضیح می دهد که چرا جهان آشنای پیرامون خود را تنها با کشف شگفتی های پنهان در جهان زیرپایمان می توانیم بشناسیم.

قسمت ۱: ساختن بریتانیا

این سری مستند نگاه خاصی از پایین به بریتانیا دارد. در قسمت اول این این مستند دو قسمتی، دالاس کمپل توضیح می دهد که چرا جهان آشنای پیرامون خود را تنها با کشف شگفتی های پنهان در جهان زیرپایمان می توانیم بشناسیم. تصاویر خیره کننده گرافیک کامپیوتری زمین را کنار می زنند تا این جهان پنهان را آشکار سازند. دالاس در می یابد که شارد لندن، بلندترین آسمان خراش در اروپای غربی، چگونه روی رس نرم ساخته شده است. او در رودخانه مرموز زیر شهر بریستول قایق سواری می کند تا دلیل قرارگیری ادینبورگ را روی یک آتشفشان باستانی کشف کند. او در جست و جوی خود در طبیعت به آبشاری زیرزمینی می رسد که ارتفاع آن از آبشار نیاگارا بیشتر است. و در زیر یکی از کهنسال ترین درختان بلوط کشور مجموعه ای وسیع از ریشه را می یابد که از شاخه های آن گسترده تر و منشعب تر است.

قسمت ۲: در جنبش

دالاس کمپل جهانی شگفت انگیز و مرموز را آشکار می کند که در زیر بریتانیا پنهان است. او در این قسمت نشان می دهد چگونه چیزی که به زیر زمین می رود این کشور را در حرکت نگه داشته است. او به گذشته سفر می کند تا دریابد که چگونه یک سیستم لوله کشی مخفیانه مربوط به زمان جنگ اکنون سوخت راه به فرودگاه هیترو می رساند. تصاویر گرافیکی کامپیوتری خارق العاده از نبوغ منهدسی زیرآبی پرده بر می دارند که توانسته است پل فورت ریل را در قرن نوزدهم بسازد. در این راه دالاس با کارگران ارتشی سری ملاقات می کند که بریتانیا را از زیر زمین به حرکت وا می دارند، از رانندگان بزرگ ترین ماشین های تونلسازی در جهان تا مهندسانی که ایستگاه بزرگ نیروی کوهستانی در ولز را راه اندازی می کنند. دالاس به طور مخفیانه از برخی دوره گردهایی فیلم برداردی می کند که شالوده های یک مدرسه ابتدایی را تهدید می کنند و به جابجایی کل مجموعه کمک می کند.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3021 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280 x 720
Audio Codec: AAC LC
Audio English
Audio Bitrate: 160 kb/s VBR 48 KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 59mins
Framerate: 25fps
Number of Parts: 2
Container Mp4
Part Size: 1.29 GB
Source: HDTV
English Subtitles

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “بریتانیا جهان زیرین (۲۰۱۵)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi