توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

پشت صحنه فیلم نشانه ها (دوبله فارسی)

پشت صحنه فیلم نشانه ها (دوبله فارسی)
پشت صحنه فیلم نشانه ها (دوبله فارسی)
پشت صحنه فیلم نشانه ها (دوبله فارسی)
VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۹٫۰/۱۰
(۲ تعداد آرا)

نشانه‌ها فیلمی است به کارگردانی ام. نایت شامالان و نقش آفرینی مل گیبسون و یوآکین فینیکس. نشانه ها یکی از پر فروش ترین فیلمهای سال ۲۰۰۲ بوده که موفق شده ۲۲۸ میلیون دلار در آمریکا و ۴۰۸میلیون دلار در سایر نقاط جهان فروش داشته باشد در عین حال که ساخت آن ۷۲ میلیون دلار هزینه برداشته است. گیبسون نقش کشیش کلیسای اسقف را بازی می کند که بواسطه حادثه ای تلخ در زندگیش گوشه گیر شده است. اگرچه خط داستانی در حول و حوش دوایر محصول (CropCircles) دور می زند اما تهیه کننده فیلم، فرانک مارشال، چیز دیگری می گوید: در این فیلم شاهد تحریک احساسات آدمها توسط رویدادهای فراطبیعی هستیم. حضور شیامالان در نقش همسایه گراهام (مل گیبسون)، ملهم از “هجوم ربایندگان جسد” و “پرندگان” آلفرد هیچکاک بوده است.

داستان این فیلم درباره خانواده ای کشاورز است که دوایری مرموز را در کشتزارهای شان می یابند. گراهام گس (با بازی مل گیبسون) پدر این خانواده کشیشی است که پس از کشته شدن همسرش در حادثه رانندگی، لباس کشیش را از تن در می آورد و دچار درگیری درونی و معنوی می شود. شش ماه پس از مرگ همسرش، او رشته دوایری عظیم را در مزرعه خود کشف می کند. او و خانواده اش معتقدند که پدیده‌های ماورالطبیعه مسئول این اتفاقات هستند. بزودی دوایر مشابهی در سرتاسر جهان یافت می شود. چه کس یا کسانی این دوایر را پدید آورده اند؟ آیا این دوایر مفهوم عمیقی را در بردارند یا فقط یک شوخی صرف هستند؟

این برنامه دوبله فارسی می باشد و از شبکه سه سیما پخش شده است.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “پشت صحنه فیلم نشانه ها (دوبله فارسی)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi