توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

اسرار در موزه: سری 2 (2012)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)

Travel Channel – Mysteries at the Museum: Series 2 (2012)

موزه ها مکان هایی هستند که در آنها آمریکا گنج های خود را به نمایش می گذارد. گنج هایی که اغلب از بقایای عجیب و غریب وقایع مهمی به دست آمده اند که تاریخ جهان را شکل داده اند. این گنج ها داستان هایی را روایت می کنند که پر از رسوایی، مخفی کاری، قتل و دسیسه هستند. در این بخش دان ویلیام بینندگان را به کشف رازی شگفت انگیز و گاهی شوکه کننده از گذشته آمریکا می برد و با بررسی مجدد گذشته دیداری دوباره با مهم ترین وقایع رخ داده دارد.

بخش ۱: دوقلوهای سیامی

در فصل ۲ پیشگفتار، دان وایلدمن از موزه ماتر فیلادلفیا دیدن می کند که مجموعه ای از شگفتی های پزشکی را در خود جای داده است، از جمله قالب مرده دوقلوهای به هم چسبیده چانگ و انگ بانکر (۷۴-۱۸۱۱). او همچنین به بررسی سلول سابق آل کاپون در زندان می پردازد و چتری که نقشی اساسی در ترور معترض بلغاری جورجی مارکوف در زمان جنگ سرد داشت.

بخش ۲: عروسک آنابل

دان از موزه وارنز اوکالت در مونرو، کان دیدن می کند، تا به یک عروسک پارچه ای نگاهی بیاندازد که گفته می شود تسخیر شده است. او در مرکز تاریخی مینه سوتا سندی را مطالعه می کند که کلید مهندسی بداقبالی های مرگبار است، و در موزه والینگ نانتاکت، ژورنالی را بررسی می کند که یادآور یکی از آثار کلاسیک ادبیات آمریکا است.

بخش ۳: دست خط بوچ کسیدی

دست خطی را می بینید که کلید راز موجود در پس مرگ بوچ کسیدی ساندانس کید است، حفر تونلی ابتدایی با ویلی ساتون در ایالت شرقی پنیتنشیاری و غیره

بخش ۴: فاجعه ایستلند اس اس

دان از جامعه تاریخی فاجعه ایستلند دیدن می کند، که به یکی از بدترین فجایح ناوگان نیروی دریایی تاریخ آمریکا اختصاص یافته است. سپس تبر قاتلی را بررسی می کند که به طرز عجیبی دو نفر را به قتل رسانده است.

بخش ۵: ارتباط فرانسوی

موزه منطقه ۵۱ در لاس وگاس مورد بازدید قرار می گیرد. مجری برنامه یک شمش طلا را بررسی می کند که از یک کشتی غرق شده به دست آمده است.

بخش ۶: سرهای چروکیده

دان مجله دست نویسی را می خواند که در آن به سفر بدفرجام گریلی به قطب (۱۸۸۴- ۱۸۸۱) به تفصیل پرداخته می شود. او همچنین به بررسی آنچه به نظر می رسد سرهای چروکیده و آب رفته هستند می پردازد که از جنگل های آمریکای جنوبی آورده شده اند.

بخش ۷: کفش های سرکش

مجری دان وایلدمن به بررسی یک جفت کفش عجیب می پردازد که از یکی از عجیب ترین و مخوف ترین داستان های غرب وحشی شروع می شود. او یک لباس فضارنوردی کوچک را بررسی می کند که پیشگامان غیرمعمول فضا از آن استفاده کرده اند.

بخش ۸: سیاه زخم

دان به بررسی یک جعبه مقوایی می پردازد که محتویات آن با فاجعه مرگبار و ترس آوری در ارتباط هستند. او یک ردیف بطری را بررسی می کند که می توانند راز یک مرگ تمثیلی را آشکار کنند. او به دنبال دانستن این است که چرا یک زیردریایی زمان جنگ داخلی بدون هیچ اثری ناپدید می شود.

بخش ۹: کلاه برداری لوتو

دان وایلدمن یک بلیط بخت آزمایی را بررسی می کند که رقم های ۶-۶-۶ مشخص می شود که به تنها کلاهبرداری بخت آزمایی شناخته شده مربوط می شود. او به بررسی یک قایق نجات غول پیکر می پردازد که جان یک هواپیمادزد را نجات می دهد و یک هواپیمای خراب شده که با ارواح در ارتباط است.

بخش ۱۰: ماشین پرنده

دان داستان یک ماشین پرنده، شورشی در زندان پنسیلوانیا، زمین لرزه ۱۹۶۴ آلاسکا، آتش سوزی سال ۱۹۱۱ در جزیره کانی، یک کبوتر نامه بر در زمان جنگ جهانی اول، و ایشی، آخرین گوزن نر هندی، را روایت می کند.

Technical Specs
Video: Codec: x264 CABAC Main@L3.0
Video: Bitrate: 2145 Kbps
Video: Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video: Resolution: 832 x 468
Audio: Codec: AAC LC
Audio: Bitrate: 128 Kbps VBR 48KHz
Audio: Channels: stereo (2/0)
Audio: English
Run-Time: 43mins
Framerate: 23fps
Number of Parts: 10
Part Size: Average 652 MB
Container: Mp4
Source: DVD-Rip

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “اسرار در موزه: سری ۲ (۲۰۱۲)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi