توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

جزایر مرگ بار (2014)

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)

Discovery Channel – Deadly Islands (2014)

Salmoni جانورشناس مشهور، مربی حیوانات و مجری تلویزیون برای ماجراجویان ناشناخته نیست. Dave با سفرهای زیادش در سراسر جهان به مطالعه انواع مخلوقات، اکوسیستم های منحصربفرد می پردازد و از دنیای انسانها به دنیای وحش برای کشف کردن تعادلی بین حیات وحش وتمدن بشری قدم می گذارد.

از مردمی که در پشت سری طبیعی بهت آور مانند Planet Earth و North America، در Deadly Island، مهارت Dave در بازی کردن با جانش در مقابله با درنده ترین جانوران مورد آزمایش قرار می گیرد. Dave از چند تا از جزیره های دور افتاده دنیا دیدن می کند و علت اینکه ساکنان طبیعی آن جزیره ها به چه صورتی موفق در زنده نگه داشتن خود در آن شرایط خطرناک هستند. در یک تقریب منحصربفرد ترکیبی از مستندهای تاریخ طبیعت و بررسی های باور نکردنی به هم گره زده شده اند و مخاطبان Dave را که بعنوان کاراگاه در پی کشف اسرار بزرگی در محیط اطراف خون خوارهای بالفطره هستند، دنبال می کنند. نزدیک شدن و رویارویی با خطرناکترین حیوانات از کوسه سر چکشی گرفته تا خرس گریزلی مانند قمار کردن با زندگی خود است . آیا Dave می تواند پرده از اسرار آنها بردارد؟ آنها چگونه کارهایشان را در این جزیره پیش خواهند برد. مهارت Dave در زندگی کردن در کنار وحشی ترین شکارچیان در جزایر دورافتاده برای تهیه Deadly Islands مورد آزمایش قرار میگیرد.

قسمت اول: جزیره نهنگ قاتل

Dave Salmoni مربی حیوانات، جزیره ای را شناسائی میکند و شروع به سفر به دورترین نقاط در آتلانتیک جنوبی می کند، جایی که می توان نهنگ های قاتل زیادی را ملاقات کرد. در این مستند طبیعت فعالیتهای این جانور شناس یعنی Dave Salmoni به نمایش در می آید. از وقتی که او به ساحل قدم می گذارد شروع به مطالعه کاهش جمعیت فیل های آنجا می کند. بعد نزاعی را مشاهده می کند که آدمی در آن دخل و تصرفی ندارد. این جنگ بین فوک دریایی و نهنگ قاتل است که نتایج خوشایندی ندارد

قسمت ۲: جزیره خرس گریزلی

جانورشناس و متخصص شکار Dave Salmoni به جزیره کوهستانی در شمال شرقی اقیانوس آرام که خرسهای گریزلی فراوانی دارد سفر می کند.

قسمت ۳: جزیره کوسه

جانورشناس و متخصص شکار Dave Salmoni به جزیره ای درجنوب اقیانوس آرام جایی که کوسه های زیادی در آن نزدیکی زندگی می کنند، سفر می کند. آیا کاری از دستش بر می آید؟

قسمت ۴: جزیره آتشفشان

جانورشناس و متخصص شکار Dave Salmoni به جزیره بسیار خطرناک و افسانه ای Galapagos Archipelago برای پیدا کردن مرموزترین و خشن ترین موجودات در روی زمین سفر میکند.

قسمت ۵: جزیره شیاطین

جانورشناس و متخصص شکار Dave Salmoni از جنگل بارانی دست نخورده ای در جزیره ای دیدن می کند. آنجا به صورت الماس درخشان سبز رنگی در ساحل پاناما می درخشد، ولی این جزیره هم رموز کشف نشده زیادی دارد.

قسمت ۶: مرگ بارترین لحظات

Dave Salmoni سختی ها و خطر ها را آشکار میکند البته نه برای امتحان کردن لوازم و تجهیزاتش بلکه او تیمش مجبور به ستیز کردن در طول این فیلم و سریال شده اند.

Technical Specs
Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3004 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280 x 720
Audio Codec: AAC LC
Audio English
Audio Bitrate: 160 Kbps VBR 48KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 45mins
Framerate: 25 FPS
Number of Parts: 6
Container Mp4
Part Size: 993 MB
Source: HDTV

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “جزایر مرگ بار (۲۰۱۴)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi