توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

آشنای دور (فارسی-دانلود رایگان)

آشنای دور (فارسی-دانلود رایگان)
آشنای دور (فارسی-دانلود رایگان)
آشنای دور (فارسی-دانلود رایگان)
VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱۰٫۰/۱۰
(۱ تعداد آرا)
مستند «آشنای دور»، داستان زندگی یک جوان آفریقایی به نام «عمر عبدالله» است که تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران شیعه می‌شود. این جوان اسم ۴ پسر خود را از اسامی افراد شاخص انقلاب اسلامی ایران انتخاب می‌کند. اسم پسر ۸ ساله او روح الله خمینی عبدالله، اسم پسر دوم او، علی خامنه‌ای عبدالله و اسم پسر سوم و چهارم او نیز به ترتیب مرتضی مطهری عبدالله و محمد حسینی بهشتی عبدالله است. این جوان با این کار علاقه قلبی خود به جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

مستند آشنای دور

این جوان علاوه بر اینکه نام‌های پسرانش را این گونه انتخاب کرده است، یک ویژگی شاخص دیگر نیز دارد. او علیرغم فشارهای زیاد کشورش، مدرسه‌ای به نام امام علی(ع) ساخته است که در این مدرسه قرآن و علوم قرآنی تدریس می‌شود. خود او می‌گوید: «من برای سی سال دیگر برنامه ریزی کردم تا بتوانم با تدریس علوم قرآنی در کشورم زمینه آزادی خواهی را فراهم کنم».
کارگردان این مستند می گویید : در حقیقت وجه‌ی معلم گونه و انبیا گونه عمر عبدالله مرا به ساخت این مستند جلب کرد. من از طریق سید ناصر عمادی با این خانواده آشنا شدم.
مستند «آشنای دور» توانست در جشنواره پیامبر اعظم، دومین جایزه بزرگ را به خود اختصاص دهد. این مستند در جشنواره سینما حقیقت نیز شرکت کرده است.
مجید عزیزی، کارگردان و فیلمبردار، حمید نجفی راد، تدوینگر و مهدی مطهر، تهیه کننده «آشنای دور» هستند. این مستند به سفارش خانه مستند ساخته شده است.

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “آشنای دور (فارسی-دانلود رایگان)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi