توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

غرب وحشی

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

National Geographic – The Wild West (2013)

قبل از گاوچران ها و قبل از تب طلا، قانون شکنان اصیل غرب وجود داشتند – حیوانات کاملا رام نشده که آمریکا را خانه ی خود می نامند. فک های فیلی (Elephant Seals) اختلافات خود را با خون حل و فصل می کنند؛ خرس های سیاه و قهوه ای چشم به راه طلای صورتی به شکل هزاران ماهی آزاد می باشند؛ و گربه های وحشی (bobcats) به تنهایی به گشت و گذار در دنیای جدید می پردازند. اکنون به درون سواحل، بیابان ها و کوه هایی که این موجودات در آنها پرسه می زنند وارد شوید.

بخش ۱: تب طلا (Gold Rush)

در محیط بخور تا خورده نشوی، مشاهده کنید که چگونه از کوچکترین موش تا بزرگترین گربه ی وحشی در دنیایی زندگی می کنند که هر روز غیر قابل پیش بینی است. دوربین های ما در مرکز این وقایع قرار دارند. ما شنای معروف ماهی آزاد آلاسکایی را در خلاف جهت جریان آب با جزییات چشمگیر به تصویر می کشیم. سپس به دنیایی موجوداتی که جنگل ردوود (Redwood forest) را خانه ی خود می دانند داخل شوید. و مشاهده کنید که مارها، جغدها، گربه های وحشی و موش ها چگونه همگی برای غذا، سرپناه و بقا در بین بلندترین درختان روی زمین مبارزه می کنند. چه کسی مقام آنها را به عنوان “پادشاه” سرزمینشان می گیرد؟

بخش ۲: جرأت واقعی (True Grit)

تنها قویترها در کوه های راکی زنده می مانند. با گرگ های خاکستری ملاقات کنید، قانون شکنان کوهستان ها که تمام کوه نشینان از آنها وحشت داشته و برای آنها احترام قائلند. نحوه ی جنگیدن، شکار و حفظ نظم را در دسته ی گرگ ها مشاهده کنید. به مانند گرگ ها، خرس های گریزلی نیز ترس را در قلب های تمام ساکنین قلمرو خود می اندازند. هر ساله آنها به توله های خود یاد می دهند که چگونه در کوهستان های خشن زنده بمانند. و شاهد سواری گاوچران ها بر اسب های وحشی آمریکایی (broncos) در حال جفتک انداختن باشید با استفاده از تکنیک هایی که نسل به نسل به آنها رسیده است. این مبارزه ایست بین انسان و چهارپا و این چهارپایان مقاومت می کنند.

بخش ۳: ساعت ۱۲ ظهر (High Noon)

سفری به غیرقابل زیست ترین محیط های کشور – بیابان های غرب آمریکا. جاندارانی که در اینجا زندگی می کنند از سرسخت ترین موجودات روی زمین می باشند، از جمله لاشخورها (Vultures) که مسئولین کفن و دفن بیابانند، و شاهین ها که به مانند گروه های سوارکار در بیابان گشت زده و به شکار می پردازند. و موجودی را که احتمالا شرورترین بیابان نشین می باشد را از نزدیک مشاهده کنید، عقرب، که رژیم غذایی اش بیشتر تشکیل شده است از…عقرب های دیگر. تنها سرسخت ترین ها از میان سرسخت ها می توانند بر دشمنان خود پیروز شوند و در اینجا زنده بمانند.

Video Codec: x264 CABAC High@L4.1
Video Bitrate: 3020 Kbps
Video Aspect Ratio: 1.778 (16:9)
Video Resolution: 1280 x 720
Audio Codec: AAC LC
Audio English
Audio Bitrate: 160 Kbps ABR 48KHz
Audio Channels: Stereo 2
Run-Time: 45mins
Framerate: 25 FPS
Number of Parts: 3
Container Mp4
Part Size: average 1.00 GB
Source: Blu-ray DVD

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

0 دیدگاه “غرب وحشی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi