توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

مستند براندازان برده داری آمریکا

VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۰٫۰/۱۰
(۰ تعداد آرا)

هنگامی که اروپاییان استعمار قاره آمریکا را آغاز کردند، بردگان را برای کار کردن در کشتزارها و معادن جدید، از آفریقا بدانجا بردند. میان سالهای ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ میلادی در حدود ۱۵ میلیون سیاهپوست آفریقایی به قاره آمریکا انتقال یافتند. وقتی بردگان آفریقایی به جزایر هند غربی، برزیل یا آمریکای شمالی می‌رسیدند مستقیما به بازار انتقال می‌یافتند. در آنجا مانند حیوانات به حراج گذاشته شده و صاحبان کشتزارها و معادن دندانهای آنها را لمس می‌کردند سپس بردگان بر روی سکوئی می‌ایستادند و خریدارها پیشنهاد می‌دادند و هنگامی که از نظر قیمت به توافق می‌رسیدند برده‌های خریده شده را با خود می‌بردند و بیش‌تر اعضای خانواده‌ها از یکدیگر جدا می‌گشتند.مخالفت با بردگی نام جنبشی بود که برای پایان دادن به تجارت برده و آزاد سازی بردگان از زیر یوغ و اسارت در آمریکا و غرب اروپا شکل گرفت.در این مجموعه مستند سه قسمتی با بزرگ مردان و زنان فعال ضد برده‌داری نظیر ویلیام لوید گاریسون، آنجلیکا گریم ، جان براون و… که در این جنبش از جان مایه گذاشتند تا برده داری را به شکلی قانونی ملغی کنند هر چه بیشتر آشنا خواهید شد…

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

1 دیدگاه در : “مستند براندازان برده داری آمریکا”

  1. mohammad گفت:

    بنده به سهم خودم از زحمات زیادی که میکشین ممنونم. واقعاً ارزشمنده. امیدوارم که مقداری زیر نویسها ( حتی به زبان اصلی ) بیشتر بشه.

    VA:F [1.9.22_1171]
    0 (0 راي)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi