توجه مهم:
مستند ها زبان انگلیسی می باشند مگر اینکه در عنوان یا توضیحات ذکر شده باشد.
مستند ها بدون زیرنویس فارسی و انگلیسی می باشند مگر اینکه لینک دانلود زیرنویس در قسمت دانلود قابل مشاهده باشد و یا در توضیحات ذکر شده باشد.
جهت دانلود اکانت VIP تهیه کنید

آخرین روزهای اسامه بن لادن

بن لادن
بن لادن
VN:F [1.9.22_1171]
امتیاز: ۱٫۸/۱۰
(۴ تعداد آرا)

National Geographic – The Last Days of Osama Bin Laden (2012)

این مستند در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و در مدت زمان ۴۴ دقیقه و با کیفیت عالی و از مستند از شبکه نشنال جئوگرافیک ارائه می شود.

ژنرال پتر ورگا درباره چگونگی جمع آوری اطلاعات و آماده سازی نیرو ها و حتی چگونگی طرح نقشه های مختلف برای یک حمله سری با هدف قتل سردمدار سابق تروریسم در جهان یعنی اسامه بن لادن صحبت میکند…

مطمئنا از زبان وی مطالبی شگرف خواهید شنید…

بیشتر ببینید درباره مستند حقیقت و دروغ: آخرین روزهای اسامه بن لادن

پس از قتل اسامه بن لادن در ماههای قبل به دست نیروهای دریایی آمریکا، رسانه های خبری، اولین پیش نویس از تاریخ را نگاشتند. اما تا کنون، هیچ کس تا به داستان حماسی فتنه گر انسانی، سیاسی و دیپلماتیک که سال قبل آغاز شد و در یک کمین خونین نبروهای آمریکایی در پاکستان، در ماه مه ۲۰۱۱ به پایان رسید آن طور که باید و شاید نپرداخته است.

اما این جا:

 شکار برای اسامه بن لادن به وضوح با تصویربرداری سه بعدی، نقشه، فیلم خیره کننده اصلی از Abbott Abad، تصاویر نمایشی، مصاحبه های تحریک آمیز و منحصر به فرد با مردم که شاهد صحنه شکار بن لادن بودند و همه و همه اینجا است. بستگان بن لادن از پشت صحنه  و نظرات خود از خانواده بن لادن اطلاعاتی را به ما میدهد ، بازسازی دقیق ترکیب Abbott Abad، تداعی زندگی روزمره برای تحت تعقیب ترین مرد جهان است که حتی دعا کردن  و قدم زدن هایش نیز هنوز برای همه آشناست,اما مطمئنا او زمانی که با همسر و فرزندانش به رادیو بی بی سی گوش میداد تصور هم نمیکرد که سربازان آمریکایی از هلیکوپتر خود در حال پیاده شدن باشند

به آن سوی جهان میرویم  ,به کاخ سفید که در آن رئیس جمهور ایالات متحده اوباما در انتظار نتیجه یک ماموریت است که  نجات بخش ادامه ریاست جمهوری اش ریاست جمهوری خود و به نقلی از وی تغییر جهان است. یکی از کارمندان کاخ سفید در آن روز پشت در اتاق اوباما بوده است ولی آیا او هرگز منظور از جمله معروف “دشمن در عمل کشته شد را فهمیده است”؟؟؟

اگر اتفاقات ۲ مه بسیاری از مردم عادی را شگفت زده کرد اما سوژه ای جالب برای بسیاری از سربازان و نیروهای آژانس های امنیتی بود تا مقالاتی آتشین در این باره بنویسند.

بسیاری از همان دست شایعات خبری بلافاصله پس از مرگ بن لادن در جهان انتشار یافت و اکثریت این شایعات نیز از طریق سربازانی گسترش یافته است که شاید حتی مرگ بن لادن را به چشم نیز ندیده باشند. عده ای میگفتند او در هنگام مرگ از شدت ترس زن و فرزندانش را قربانی کرده است و به پشت آنها پناه برده است.

Language: English
۰۰:۴۴:۵۹ | ۸۵۲×۴۸۰ | x264 – 780Kbps | 25.000fps | AAC – 128Kbps | 295MB

تبلیغات

لینک های دانلود

برچسب ها

1 دیدگاه در : “آخرین روزهای اسامه بن لادن”

  1. kamran گفت:

    لطفا زیر نویس را بگذارید

    VA:F [1.9.22_1171]
    +1 (1 راي)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً جای خالی را پر کنید! * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دسته بندی

جستجو با گوگل

کانال تلگرامی مستندز

عضویت در خبرنامه

برای دریافت مستندها در ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید...

لطفاً ایمیل خود را وارد کنید:


بعد از وارد کردن آدرس ایمیل خود حتما از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسل شده، عضویت خود را تایید کنید!

logo-samandehi